1398-07-25 15:55
1264
0
65948
مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان عنوان کرد؛

تحقق شعار "حب الحسین یجمعنا" با حضور زائرانی با مذاهب مختلف از کشورهای گوناگون

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان گفت: به راستی شعار "حب الحسین یجمعنا"در اینجا با حضور زائرانی از کشورهای مختلف و با مذاهب و زبان های گوناگون متبلور و محقق شده است

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان ضمن حضور در موکب آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه مستقر در مرز مهران با اشاره به حضور خیل عظیم زائران و دوستداران ابا عبدالله الحسین (ع) از جای جای ایران اسلامی در مرز مهران بیان کرد: با توجه به اینکه حدود۶۰ درصد زائران حسینی(ع) از مرز مهران عبور و یا پس از زیارت حرم امام حسین(ع) وارد کشور می شوند، در همین راستا موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حمایت سازمان اوقاف وامور خیریه و همکاری ادارات اوقاف ۶ استان گلستان، ایلام، خراسان شمالی، گیلان، آذربایجان غربی و سمنان در مرز مهران برپا شد.

وی افزود: در این موکب به همت اصحاب وقف، خادمین امامزادگان، هیئات امنا و ... به صورت افتخاری و داوطلبانه خدمات شایسته ای در زمینه های مختلف رفاهی مانند راه اندازی نانوایی، توزیع آب آشامیدنی و غذای گرم و اسکان زائرین، خدمات فرهنگی مانند توزیع نقشه، سربند، شال و.. و خدمات مذهبی ماننده قرائت زیارت عاشورا ، اقامه نماز جماعت و ...  به زائرین پیاده ابا عبدالله الحسین(ع) ارائه میگردد.

سلیمانی فرد عنوان کرد: روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر از زائرین پیاده حرم امام حسین(ع) ظهر و شب در این موکب پذیرایی می شوند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان در ادامه با ابراز اینکه شعار "حب الحسین یجمعنا" به راستی در اینجا با حضور زائرانی از کشورهای مختلف و با مذاهب و زبان های گوناگون متبلور و محقق شده است، افزود: در اینجا همه لبیک گویان به آرمان های انسانی و اسلامی ابا عبدالله الحسین(ع) با آن حضرت بیعت می کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از واقفان خیراندیش و تمامی کسانی که در فراهم کردن امکانات و ارائه خدمات در موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه کمک کردند، خاطرنشان کرد: ان شا الله  خداوند توفیق دهد تا در سال های آینده نیز بتوانیم در کنار مجموعه خادمان امام حسین(ع) خدمات بیشتری را به زائران اربعین حسینی (ع) ارائه نماییم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.