1398-07-22 10:29
1810
0
65879
در مرحله استانی؛

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در گرگان آغاز شد

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در گرگان آغاز شد.

 به گزارش گلستان ما؛ مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی  پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان آغاز به کار کرد.

مرحله استانی این جشنواره در گلستان از امروز، کار خود را با رقابت بخش زنان و مردان آغاز کرده و در ادامه روز دوم، قصه گویان دو بخش نوجوانان( دختران و پسران) و مادربزرگ، پدر بزرگ ها، با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت، ۵ نفر قصه گو در بخش زنان و مردان به مرحله ی منطقه ای راه خواهند یافت.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی استان گلستان، یک هزار و ۲۷۷ نفر برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی در سایت ثبت نام کردند که در مجموع ۲۶۶ قصه در بخش صحنه‌ای در سایت جشنواره بارگذاری شد که از این میان ۱۵۶ قصه در بخش دختران و پسران، ۱۵ قصه مربوط به پدربزرگ‌ها ومادربزرگ‌ها و ۹۵ قصه در بخش زنان و مردان  بوده است.

در بخش قصه های نود ثانیه ای نیز ۳۵۴ اثر شرکت کردند که این آثار در تهران داوری و نتایج آن در اختتامیه جشنواره بین المللی اعلام خواهد شد.

 

«علیمراد خرمی»، «محمد حسن رستمانی» و«نصرت الله صادقلو» و سه نفر از داوران نوجوان استان، داوری این جشنواره را بر عهده دارند و«بهناز برزگر» ناظر این جشنواره است.

 مرحله‌ منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی، روزهای۲۱ و ۲۲ آبان در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان با حضور قصه گویان منطقه‌ی ۵ کشور که شامل استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی هستند، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.