1398-07-08 18:43
814
0
65723

رزمندگان وظیفه دارند دفاع مقدس را به گام دوم متصل کنند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت: ما بازماندگان 8 سال دفاع مقدس که به دوستان شهیدشان نپیوستیم ، وظیفه داریم دفاع مقدس را به گام دوم متصل کنیم

به گزارش گلستان ما، همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس با حضور رزمندگان دفاع مقدس با سخنرانی سردار ملک در سالن اجتماعات سپاه بندرگز برگزار شد.

 سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان در این همایش نیت خالص و پاک رزمندگان را عامل قدرت جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس ما نه امکانات، تجهیزات نداشتیم و از حمایت کشوری برخوردار نبودیم.

وی افزود: عنایت خداوند ، راهنمایی های امام (ره) و مردم سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و همین سه عامل باعث شد تا امروز ایران با تمام مشکل های موجود، یکی از مستقل ترین کشورهای جهان شود.

سردار ملک در پایان با اشاره به 48 هزار و 650 بازمانگان دفاع مقدس استان گلستان گفت : ما بازماندگان 8 سال دفاع مقدس که به دوستان شهیدشان نپیوستیم ، وظیفه داریم دفاع مقدس را به گام دوم متصل کنیم ، انتقال مفاهیم گام اول به گام دوم بر عهده شما رزمندگان است که کار دشواری هم است.

 

است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.