1398-07-06 11:30
677
0
65683
مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان:

اولویت بسیج رسانه و سپاه گلستان، مسائل اجتماعی است/ قرارگاه و مرکز فوریت‌های رسانه‌ای گلستان تشکیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: پرداختن به مسائل اجتماعی  یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج رسانه و سپاه استان است ، لذا رسانه باید حرف مردم را بزند و در دل مسائل اجتماعی، کار خود را جلو ببرد.

به گزارش گلستان ما؛ میثم قرایی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: استقامت، پایداری، نشاط‌ ،امیدآفرینی  وتکیه بر توان داخلی سبب شد تا جنگ تحمیلی برای ما تبدیل به دفاعی مقدس شود که تا سال‌ها برای این ملت، انقلاب آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

وی افزود: آنچه که امروز از زمان دفاع مقدس در تصاویر و رسانه‌ها منتشر می‌شود حاصل اقدامات و فعالیت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها در آن زمان بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: امروز هم در زمان جنگ تمام عیار اداراکی و شناختی که دشمنان علیه ملت ایران به راه‌انداخته‌اند، اصحاب رسانه باید نقشی موثر و فعال ایفا کنند.

قرایی  گفت: به دنبال ایجاد قرارگاه و مرکز فوریت رسانه‌ای در استان هستیم تا برخی اولویت‌های استان به صورت واحد و یکپارچه مطرح شود.

وی با بیان اینکه رسانه، عملیات روانی و تبلیغات در زمان دفاع مقدس یک رکن و ید واحد شناخته می‌شد، بیان کرد: آن زمان اهالی رسانه پیش قراولان و افسران جنگ سخت بودند و امروز به عنوان پیشانی نظام در گام دوم انقلاب و جنگ نرم هستند.

قرایی با بیان اینکه رسانه باید در گام دوم انقلاب، نقشی برای خود تعریف کنند، گفت: رسانه‌ای که دغدغه‌مند نباشد را نمی‌توانیم به عنوان رسانه انقلابی از آن‌ نام برد.

این مقام مسئول ادامه داد: رسانه‌ها باید در بزنگاه‌ها خود را نشان دهند و مطالبه‌گر باشند. هرچند مطالبه‌گری باید همراه با اخلاق‌مداری باشد تا امید و نشاط را به جامعه تزریق کند.

قرایی فسادستیزی را از رسالت‌های مهم رسانه‌ها برشمرد و افزود: فسادستیزی و سیاه‌نمایی مرز باریکی دارد و اصحاب رسانه باید مراقب باشند با انتشار برخی اخبار، ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم را فراهم نکنند.

وی گفت: پرداختن به مسائل اجتماعی  یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج رسانه و سپاه استان است ، لذا رسانه باید حرف مردم را بزند و در دل مسائل اجتماعی، کار خود را جلو ببرد.

قرایی افزود:  بسیج رسانه و سپاه نیز امسال دغدغه و اولویت اصلی خود را پرداختن به مسائل اجتماعی قرار داده است.

وی اضافه کرد: رسانه امروز جزو لاینفک زندگی مردم شده است و احصاب رسانه باید توجه داشته باشند تا در پازل دشمن بازی نکنند بلکه در بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی نظام نقش خود را ایفا کنند.

مسئول بسیج رسانه گلستان به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اشاره کرد و گفت: تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی گفتمان اصولی انقلاب اسلامی در واجهه با جنگ تمام عیار و همه‌جانبه نرم و نفوذ دشمن، بصیرت‌افزایی مردم، حمایت از تولیدات فاخر رسانه‌ای و ارزشی و انقلابی در عرصه رسانه، تقویت روحیه خودباوری و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب اسلامی در رسانه‌ها از اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.