1398-04-20 05:51
977
0
64280
سردار کارگر:

باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا پایان سال ۱۴۰۰ در تمام‌ استان‌ها‌ احداث می‌شود‌

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان‌های کشور بهره‌مند از وجود باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواهند شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ بهمن کارگر در دیدار با استاندار سمنان ضمن تقدیر از نگاه حمایتی مدیران و مسئولان ارشد این استان نسبت به باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای تکمیل و تجهیز این باغ‌موزه تا کنون انجام‌شده است که نیاز است این روند همچنان ادامه یابد.

وی با اشاره به افتتاح 10 باغ‌موزه در سال جاری در استان‌های مختلف کشور بیان داشت: با افتتاح این باغ‌موزه‌ها تعداد باغ‌موزه‌های دفاع مقدس در کشور به 25 موزه می‌رسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به اهمیت ایجاد مراکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: تا پایان سال 1400 تمامی استان‌های کشور بهره‌مند از وجود باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواهند شد.

سردار کارگر ایجاد این باغ‌موزه‌ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس را در ترویج و نشر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و ضروری دانست و گفت: باید از طرق مختلف در این مسیر گام برداشت که بدون شک یکی از آن راهکارهای اثرگذار ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس است.

وی اذعان داشت: اثر این باغ‌موزه‌ها در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به‌مراتب از تهیه فیلم و کتاب و نماهنگ بیشتر و اثرگذار است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور اظهار امیدواری کرد: کار تألیف دانشنامه و دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان که سند افتخارات رزمندگان این خطه در هشت سال دفاع مقدس است؛ تا پایان سال 1404 به پایان رسد.

استاندار سمنان نیز در این دیدار احداث باغ‌موزه دفاع مقدس را در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم و اثرگذار دانست.

علیرضا آشناگر مکان نمایی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان را بسیار خوب و مناسب دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.