1397-12-11 20:59
732
0
61596
رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان:

اجلاس سراسری نماز سال آینده در گلستان برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت: اجلاس سراسری نماز و مدارس سال آینده به میزبانی استان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛  قاسم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌های موجود فرهنگی آماده میزبانی از بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز است.

وی با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز سال آینده به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، افزود: در روزهای اخیر با میزبانی استان از این رویداد بزرگ فرهنگی تحت عنوان "اجلاس سراسری نماز و مدارس" موافقت شده است.

محمدی گفت: جزئیات مربوط به زمان و نحوه برگزاری این اجلاسیه به زودی به اطلاع رسانه‌ها و مردم خواهد رسید.

وی درباره برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی مربیان کانون‌های پرورش فکری با موضوع شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز اظهارداشت: ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در میان مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارتقا دانش و بینش مربیان کانون‌ها نسبت به معارف نماز و ارتقا توانمندی و مهارت عملی آنان به منظور انس کودکان به نماز از مهمترین اهداف این دوره است.

محمدی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی و توانمندسازی در 21 اسفندماه امسال بیان داشت: گفتمان‌سازی و تبیین درست معارف دینی و ایجاد انس با نماز و پاسخگویی مناسب به نیازهای معنوی کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف این دوره آموزشی خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنانش به رسیدگی به مساجد بین راهی به ویژه در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: جلسه‌های متعددی پیرامون نظافت مساجد بین راهی، اقامه نماز و اعزام روحانی به این مساجد برگزار شده که امسال امیدواریم شرایط مناسبت‌تری برای ارائه خدمات معنوی به مسافران و گردشگران داشته باشیم./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.