1397-05-16 18:25
1113
0
55886
با توجه به نقش آیت الله طاهری در مبارزات انقلابی؛

همایش حبیب انقلاب در دی ماه سال جاری برگزار می شود

مسئول حوزه علمیه امام صادق گفت: قرار است با توجه به نقش آیت الله طاهری در مبارزات انقلابی و مقابله با جریان نفاق همایشی تحت عنوان حبیب انقلاب برگزار شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات استان گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب در هشتم دی ماه سالروز رحلت آیت الله طاهری قرار است با توجه به نقش آیت الله طاهری در مبارزات انقلابی و مقابله با جریان نفاق همایشی تحت عنوان حبیب انقلاب برگزار شود و از زحمات و خدمات مرحوم آیت الله طاهری به عنوان مبارز انقلابی قدردانی شود.

مسئول حوزه علمیه امام صادق گفت: برای این منظور چندین برنامه و نشست در مقدمه این همایش برگزار می شود که اولین آن در دهه کرامت برگزار شد.

وی افزود: با توجه پیاده روی هایی که حاج آقا طاهری برای زیارت امام رضا داشتند نشستی در دهه کرامت تحت عنوان سیره رضوی حبیب انقلاب برگزار شد.

وی ادامه داد: برای انجام این برنامه ها دبیرخانه ای به ریاست دکتر نادری در مدرسه امام صادق برگزار شده است.

طاهری گفت: با توجه به اینکه مرحوم آیت الله طاهری اولین نماینده بنیاد ملی غدیر در استان بوده است و رحلت ایشان در ایام عیدغدیر بوده است قرار است نشست تخصصی نیز در دهه امامت و ایام عید غدیر که همزمان با سالگرد قمری وفات آیت الله طاهری است برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.