1394-12-28 13:34
605
0
29183
با محوریت فعالیت های خیرخواهانه و نوع دوستانه صورت گرفت؛

نمره قبولی به برنامه رادیویی "کریمان" شبکه گلستان + عکس

برنامه کریمان یک برنامه رادیویی با محوریت فعالیت های خیرخواهانه و نوع دوستانه بود که در دو ماه پایانی سال از شبکه رادیویی گلستان پخش شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، این برنامه در همین مدت کوتاه به سبب ساختار و محتوای خوبی که در حوزه فعالیت های اجتماعی داشت شنوندگان زیادی را متوجه خود کرد.

برنامه رادیویی کریمان تاثیر مثبت و خوبی در حوزه بسط و گسترش فعالیت های این چنینی گذاشت و به نوعی افراد زیادی را راغب کرد در کارهای خیر و نیکوکارانه پیش قدم باشند و یا اگر تجربه های شیرینی در این حوزه دارند ثابت قدم باشند و دامنه فعالیت های خود را بیشتر کنند.

kariman

ایجاد دیوار مهربانی، بانک امانات پزشکی برای بیماران نیازمند و مستمند، تقبل هزینه های پایگاه امداد و نجات بین جاده ای گنبد به آق قلا، آزادسازی بیش از ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و تصادفی و تلاش برای آزادسازی زندانیان جرایم عمد با همکاری خانواده های شاکی، تقسیم بسته های غذایی در بین خانواده های نیازمند، اعزام کودکان بیمار زیر ۱۸ سال برای درمان و مداوا به تهران تحت پوشش موسسه خیریه بین المللی زنجیره امید توسط خیر گنبدی حاج محمد شهرکی، تاسیس و تجهیز مرکز فیزیوتراپی در نتیجه همکاری آنا محمد آق پور با هلال احمر گنبد برنامه هایی بودند که پوشش خبری آن توسط این برنامه رادیویی انجام شد.

Image000183

همچنین ویزیت رایگان بیماران در سه مسجد شهر گنبد با همکاری دکتر کریم زاده پزشک گنبدی، ایجاد بازارچه خیریه در علی آباد کتول، تاسیس بازارچه صنایع دستی و فروش سفره های هفت سین با همکاری انجمن معلولان ضایعه نخاعی در گرگان، ایجاد کمپین مهر زمستان در شهرستان کردکوی، ایجاد خانه مهربانی در بندرگز با همکاری شهرداری و شورای شهر و سازمان های خیریه مردم نهاد، ازدواج آسان زوج های گلستانی با همکاری موسسه ازدواج آسان مصباح الهدی آزادشهر، اهدای جهزیه به نوعروسان با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در کلاله از دیگر کارهایی بود که در این برنامه پوشش خبری داده شد و تاثیر خوبی در جامعه گذاشت.

kkkkkkkkk

این برنامه پرمحتوا و زیبا و پرمخاطب توسط تهیه کننده خوش ذوق خانم لطیفه دوجی به نویسندگی و گویندگی عباس رسول آبادی و با صدابرداری عاصمه میرسیدی و راحله بسطامی و هادی فروغیان به همراه قدسیه پژوهش در واحد ارتباطات مردمی صدای مرکز گلستان روزهای شنبه به مدت 45 دقیقه از ساعت ۱۵ تا ۱۵/۴۵ دقیقه تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می شد.

امید است مدیران صدا و سیمای گلستان حمایت های خود را از ساخت برنامه های این چنینی ادامه بدهند و در نهایت شاهد توجه بیشتر اقوام و اقشار مختلف به فعالیت های نیکوکارانه باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.