1394-12-19 07:15
710
0
28707
مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس:

اگر فرامین امام و رهبری را آویزه گوشمان نکنیم، باید با لگد دشمن بیدار شویم/ تصاویر

مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: باید در مسیر بیداری اسلامی و بیداری انسانی حرکت کنیم و اگر فرامین امام و رهبری را آویزه گوشمان نکنیم باید با لگد دشمن بیدار شویم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، نخستین کنگره 320 شهید دانش آموز گلستان در هنرستان شهید نصیری استان برگزار شد.

نسل جوان امروز رهروان و پاسداران خون شهدای انقلاب اسلامی هستند

محمدرضا وطنی در یادواره شهدای دانش‎آموز شهرستان گرگان که در هنرستان شهید نصیری برگزار شد، ابراز داشت: نسل جوان امروز رهروان و پاسداران خون شهدای انقلاب اسلامی هستند، معلمان باید در سنگر مهم تعلیم و تربیت نسبت به پرورش دانش‎آموزان متعهد و توانمند تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هر یک از شهرستان‎ها با توجه به ماموریت ذاتی در راستای تقویت کمیته‎های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‎کنند، تصریح کرد: : شکرگذاری نعمت خدا درخصوص انقلاب اسلامی در حقیقت تداوم راه شهداست باید با حفظ و صیانت از آرمان‎های انقلاب اسلامی از راه و منش شهدا پاسداری کنیم تا خون آنها پایمال نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: اعزام دانش‎آموزان به اردوهای راهیان نور سال گذشته بیشتر از پیش‎بینی‎های صورت گرفته انجام شد و در مرحله دوم حدود 10 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‎شوند که تاکنون بیش از 7 هزار نفر از دانش‎آموزان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وطنی با اشاره به اینکه راهیان نور یک برنامه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با همکاری سپاه در این زمینه به خوبی ورود کردند.

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب فضای جبهه و جنگ را ندیده است، تاکید کرد: لذا باید تلاش شود تا با برنامه‎های مختلف آنها را با مرام شهدا آشنا کنیم.

در ایام اعزام کاروان‎های راهیان نور، عوامل نفوذی در فضای مجازی فعال می‎شود

حجت‎الاسلام عبدالنبی داوری در یادواره شهدای دانش‎آموز شهرستان گرگان که در هنرستان شهید نصیری برگزار شد، گفت: همه شاخصه‎های تهاجم فرهنگی این است که ما دارای بسیج دانش‎آموزی، شهید دانش‎آموز و معلم بسیجی نباشیم، در این ایام که اعزام کاروان‎های راهیان نور را در سراسر کشور داریم، عوامل نفوذی در فضای مجازی فعال می‎شود.

photo 2016-03-08 20-51-35

وی با بیان اینکه خدا برای انسان امتیازاتی قائل شده است و انسان در مسیر اکتساب می‎تواند به بهترین امتیازات دست یابد، افزود: اگر انگیزه‎ها با هنر آمیخته نباشد، ماندنی نیست و در برابر اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی، فکری و سیاسی به تاریخ سپرده می‎شود.

داوری ابراز داشت: دشمن برای جلوگیری از گسترش هنر شهادت‎طلبی با ابزار سخت و نرم وارد شد و آنجایی که دشمن با فولاد و هواپیما، ماهواره و شبیخون فرهنگی علیه انقلاب اسلامی به مبارزه برخاست، نتوانست به خواسته‎هایش برسد.

مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دانش‎آموزان و دانشجویانی که دیروز در خاکریز جبهه به شهادت رسیدند، اکنون محل شهادت‎شان مکانی برای خواندن قرائت زیارت عاشورای نسل جوان شده است، تصریح کرد: دشمن از این تفکر می‎ترسد و از این فرهنگ هراسان است، شیعه و سنی حتی اقلیت‎های مذهبی با غروب شلمچه زندگی می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفتم اسفند تداوم اندیشه‎های امام راحل بوده است و ما برای انقلاب جهانی فکر می‎کنیم که بیداری اسلامی را سبب می‎شود و این مهم باعث شده تا جوانان اروپا منتظر پیام سوم مقام معظم رهبری باشند.

داوری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با هنر شهادت توانست در برابر استکبار با عزت و اقتدار بایستد، اظهار داشت: خانواده‎های شهدا داغ دل دشمنان را تازه می‎کنند و ایران با دنیای استکباری جنگید و هم مظلومیت و هم قدرت خود را نشان داد و به مرحله خودکفایی رسید، اینها نشأت گرفته از تفکر بسیجی بوده و خروجی آن دانش‎آموز مسجدی و گردان عاشورایی است.

مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهادت چیزی است که تصمیم و اراده دشمن را عوض می‎کند، اذعان داشت: زائران در کربلای ایران با شهدا پیمان اعتقادی می‎بندند و در معادلات سیاسی دیدیم که مقام معظم رهبری سال 1394 را به عنوان «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری کردند و در عید 22 بهمن و عید هفت اسفند از ملت فهیم ایران از این مشارکت حداکثری قدردانی کردند.

photo 2016-03-08 20-51-35

photo 2016-03-08 20-51-50

photo 2016-03-08 20-52-09

photo 2016-03-08 20-52-29

photo 2016-03-08 20-53-54

photo 2016-03-08 20-57-19

photo 2016-03-08 20-57-06

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.