1394-12-16 12:34
536
0
28554
در 9 ماهه سال جاری

ارتقا 12 پله ای روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با ارزیابی 9ماهه نخست سال جاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این روابط عمومی از رتبه 22 به دهم ارتقا یافت.

به گزارش گلستان ما ؛ رضا یازرلو مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، افزود: با توجه به ارزیابی های به عمل آمده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی این اداره کل 12 رتبه ارتقا یافت.

وی ادامه داد: اقدامات شاخص صورت گرفته در 9 ماه نخست سال جاری برای توسعه فعالیت های روابط عمومی منجر به ارتقا چشمگیر رتبه روابط عمومی اداره کل شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: تغییر ساختار اطلاع یابی به اطلاع رسانی، تولید خبر، توجه به سایت خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فعال کردن کارشناسان روابط عمومی در ستاد و شهرستان ها از جمله اقدامات صورت گرفته در مدت مشابه بوده است.

وی تصریح کرد: تولید حدود یک هزار خبر از فعالیت های فرهنگی و هنری استان در 9ماهه نخست سال جاری، انجام بیش از 150 گزارش و مصاحبه، توجه به تبلیغات محیطی و ارائه خدمات الکترونیکی و تغییر در شکل ظاهری سایت اطلاع رسانی از جمله علل ارتقا رتبه روابط عمومی استان محسوب می شود.

گفتنی است روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حال حاضر با پنج نیروی اداری در ستاد و 10 رابط روابط عمومی در ادارات شهرستان مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.