1394-12-14 17:56
652
0
28485
مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان:

خبرنگاران گلستان رتبه بندی می شوند/ به مهندسی کردن انتخابات خانه مطبوعات متهم شدم/ اتهامات را برای مصلحتی بزرگتر به جان خریدم

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: در سال 95 طرح رتبه بندی خبرنگاران گلستانی در راستای شکل دهی هویت رسانه ای و رسمی آن ها، انجام می شود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: زیرساخت های مطبوعات در اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان برای عبور از برخورد های مقطعی و سلیقه ای در حال شکل گیری است تا به واسطه این زیرساخت ها، حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر چند اندک اما در قالب های درست توزیع شود.

وی با اشاره به تاخیر چند باره انتخابات خانه مطبوعات در استان، تصریح کرد: انتخابات خانه مطبوعات 3 بار به تاخیر افتاد و تا آنجا پیش رفت که بنده به مهندسی کردن این انتخابات متهم شدم، اما همه ی این اتهامات را برای مصلحتی بزرگتر به جان خریدم تا همه ی خبرنگاران استان برای حضور در آن با خبر شوند و با این حال خیلی ها در آن حضور نیافتند.

فضیلت با انتقاد از عدم حضور خبرنگاران در برنامه هایی همانند انتخابات خانه مطبوعات که مختص خودشان است، تصریح کرد: حضور رسانه ها و خبرنگاران در چنین برنامه هایی و بهره گیری از حداکثر ظرفیت آن ها، به خانه مطبوعات قوام بیشتری می دهد و موجب پویایی آن می شود که در نهایت نیز خیرش به اصحاب رسانه می رسد.

وی با بیان اینکه سرانه فعلی  مطالعه ، با جمعیت جامعه ما تراز نیست، اذعان داشت:  فعالیت های رسانه ای ما در حال حاضر با سطحی از فعالیت ها که منطبق با بنیان های فرهنگی و اجتماعی ماست، فاصله زیادی دارد و به راحتی خبری که اتفاق نیافتاده منتشر شده و حتی برای آن تحلیل هم نوشته می شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان گفت: از آنجایی که دسترسی به رسانه ها سهل الوصول تر و هضم آن برای عموم مردم آسان تر است، باید به سمتی پیش برویم که با تولید محتوای خوب، زمینه رشد سرانه مطالعه در جامعه را از این طریق  افزایش دهیم. 

fazilat1

fazilat1

fazilat1

fazilat1

fazilat1

fazilat1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.