1394-12-12 09:58
832
1
28356
در راستای برگزاری اجلاس 4 هزار شهید در سال 95؛

تلویزیون شهری با رویکرد برنامه‎های فرهنگی مذهبی رونمایی می‎شود/ مجموعه شورا و شهرداری گرگان افراد بسیجی و انقلابی هستند

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در سال 95 گفت: تلویزیون شهری به منظور ترویج برنامه‎های فرهنگی و دینی در میدان وحدت (شهرداری) گرگان نصب و رونمایی می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، سید علی مهاجر هدف از راه اندازی تلوزیون شهری را صیانت از ارزش‎های دینی و اعتقادی برشمرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه سپاه گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهرداری گرگان، نسبت به بروزرسانی تلویزیون شهری در میدان وحدت اقدام می شود.

مهاجر خاطرنشان کرد: در تلویزیون شهری هیچ گونه تبلیغات تجاری، اداری و اقتصادی نخواهد شد و تنها با رویکرد صیانت از ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دینی نسبت به راه اندازی تلویزیون شهری اقدام شده است.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه برنامه‎های فرهنگی، دینی و مذهبی در دارالمومنین گرگان باید ترویج و تقویت شود، ابراز داشت: در برنامه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تلویزیون شهری واقع در میدان وحدت (شهرداری) گرگان به عنوان یک برنامه فرهنگی افتتاح و رونمایی می‎شود.

مهاجر مجموعه شورا و شهرداری را افراد بسیجی و انقلابی خواند و تصریح کرد: با این تفکر برنامه‎ها را پیگیری می‎کنند.

در پایان فرمانده سپاه گرگان بر لزوم تقویت کارهای فرهنگی در گرگان تاکید کرد و بیان داشت: راهیان نور یکی از بزرگترین برنامه‎های فرهنگی است که موجب ترویج ایثار و شهادت در جامعه می‎شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.