1394-12-11 10:55
886
0
28331
فردا انجام می‌شود

برگزاری جشن نیکوکاری در بیش از 2 هزار مدرسه گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: فردا جشن نیکوکاری در 2 هزار و 40 پایگاه‎ در سطح مدارس گلستان برگزار می‌شود.

 به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم باغبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، همچون سال‎های گذشته برای یاری رساندن به نیازمندان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری» از فردا در پایگاه‎های مدارس برگزار می‎شود، بیان داشت: جشن نیکوکازی از روز 12 اسفندماه آغاز و تا 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

باغبانی گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد رفع و دفع فقرا و نیازمندان است و این نهاد به عنوان یک شجره طیبه در انقلاب اسلامی ریشه دوانده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان افزود: این نهاد با کمک و یاری مردم و همچنین همکاری سایر دستگاه‎ها توانسته بخشی از مشکلات این خانواده‎ها را مرتفع سازد.

امداد توقف چرخه فقر را در بین خانواده‎ها داشته است / سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک جمع‎آوری شد

این مسئول با تاکید بر اینکه هنر امداد توقف چرخه فقر در بین خانواده‎ها بوده است، یادآور شد: فقر در بین خانواده‎های نیازمند ادامه‎دار بوده و فرزندان نیز با این مسئله مواجه می‎شدند، اما امداد توانسته با خدمات خود ضمن حمایت از خانواده‎های فقیر جامعه، فرزندان آنها را به توانمندی و خودکفایی برساند تا آنها از زنجیره فقر نجات یابند.

وی بیان داشت: بیش از 6 هزار نفر از فرزندان این خانواده‎ها با کمک این نهاد توانسته‎اند مدارج عالی تحصیلی را طی کنند و بخشی عمده مددکاران این نهاد از فرزندان این خانواده‎ها هستند.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصتی برای کمک به خانواده‎های نیازمند است، اضافه کرد: سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون ریال مردم خیر در جشن نیکوکاری مساعدت کردند که افزایش 40 درصدی داشته است.

باغبانی ابراز داشت: امیدواریم با تمهیدات و تلاش‎های انجام شده در سال جاری با کمک‎های مردمی بتوانیم خانواده‎های بیشتری را در آستانه سال نو خوشحال کنیم.

وی با اشاره به اینکه پایگاه ثابت کمتر از سال گذشته خواهد بود، افزود: روز پنج‎شنبه جشن نیکوکاری در میادین شهرها برگزار می‎شود و تعداد 90 پایگاه ثابت پیش‎بینی شده است.

برگزاری جشن نیکوکاری در مصلی‎های نماز جمعه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان تاکید کرد: مراکز نیکوکاری و پایگاه‎های بسیج نیز در این جشن فعال خواهند شد.

این مسئول ابراز داشت: کمک‎های جمع‌آوری شده در سطح مدارس، مساجد، پایگاه‎های بسیج و مرکز نیکوکاری توسط خود این پایگاه‎ها در بین نیازمندان توزیع می‎شود و مردم امین خود هستند، خودشان کمک می‎کنند و خودشان نیز می‎توانند توزیع‎کننده خوبی باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان خاطرنشان کرد: روز جمعه 14 اسفندماه نیز جشن نیکوکاری در مصلی‎های نماز جمعه سراسر استان برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی و نمازگزاران برپا خواهد شد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.