1394-11-21 05:01
688
0
27356
نجیب الله تاری عنوان کرد:

راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش همدلی و همزبانی اقوام و مذاهب اسلامی

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نمایش همدلی و همزبانی اقوام و مذاهب و نمایانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گلستان ما ؛ نجیب الله تاری، ضمن دعوت از همه اقشار و گروه ها، اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور مردم طی 37 سال گذشته در صحنه های مختلف، استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از صحنه های مهم انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی ملت ایران در 22 بهمن است، تصریح کرد: امروز تکلیف و وظیفه شرعی همه ما، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است و یکی از مصادیق ولایتمداری ملت ایران، حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه خواهد بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید براینکه گلستان، نگارستان ایران زمین نام گرفته است، افزود: یکی از عوامل پیروزی انقلاب، همدلی و همزبانی اقوام و مذاهب بود که این مهم در این استان به وضوح قابل مشاهده است.

وی بیان کرد:حضور همه اقوام و مذاهب در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را ناامید کرده و مانع از ایجاد تفرقه بین آنان خواهد شد.

تاری راهپیمایی 22 بهمن را نقطه عطف در تاریخ ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: رهایی از زیربار ظلم و ستم، عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاورد بزرگ  انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.