1394-10-19 12:05
1065
0
25666
رئیس ارشاد گرگان خبرداد :

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد گرگان در دهه فجر / برگزاری ٩برنامه فرهنگی و هنری با همکاری ارشاد گرگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرگان گفت : پروژه ساختمان اداری مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گرگان دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام یعقوب مهدوی ، افزود: نمایشگاه کودکان بی بضاعت با همکاری جمعیت مردم نهاد امام علی (ع) از جمله برنامه های دهه فجر به شمار می رود.

وی با بیان این نکته که این نمایشگاه سوم تا ششم بهمن ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است، اظهار کرد: شب شعر انقلاب هم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی برگزاری جشن شادمانه در نگارخانه قاصدک را از دیگر برنامه های هنری دهه فجر دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه ١٢ تا ١٥ بهمن به مدیریت خانم زنده دل، پذیرای علاقمندان است.

وی به برپایی نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی و هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی در نگارخانه های شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: دو برنامه فرهنگی و هنری و جشن ٢٢ بهمن با مشارکت کانون های فرهنگی مساجد استان در دهه فجر برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرگان ادامه داد: مسابقه خوشنویسی با حمایت انجمن خیرخواهانه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دهه فجر سال جاری انجام می شود.

وی به اجرای نمایش "جن حموم دروازه نو" در این ایام اشاره کرد و گفت: این نمایش به کارگردانی امیر کاوش در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای تماشای علاقمندان اجرا می شود.

به گفته حجت الاسلام مهدوی، پروژه ساختمان اداری مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گرگان دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی در خاتمه از برگزاری جشن شادمانه به منظور فرا رسیدن دهه فجر یاد کرد و گفت: این برنامه هنری با همکاری کتابخانه شهرستان گرگان اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.