1394-09-27 08:09
633
0
24588

فاضلی : شهدا نتیجه والاترین ارزش‎های هستند که انسان کامل می‎تواند به آن دست یابد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: شهدا نتیجه والاترین ارزش‎هایی هستند که یک انسان کامل می‎تواند به آن مقام دست یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، علی‎اصغر فاضلی ظهر امروز در مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزارشد، اظهار کرد: : استان گلستان بیش از 4 هزار شهید و 13 هزار جانباز و یک هزار و 200 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی است، تصریح کرد: شهدا نتیجه والاترین ارزش‎هایی هستند که یک انسان کامل می‎تواند به آن مقام دست یابد.

فاضلی با اشاره به اینکه مفاهیم اثرگذار و حرکت‎آفرین ایثار و شهادت می‎تواند فضای جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، بیان داشت: شهادت می تواند بالاترین برکات را به همراه داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه اگر رشادت، خدمات و جانفشانی شهدا و ایثارگران به درستی به مردم معرفی شود و با قالب‎های کلیشه‎ای و ژورنالیستی محدود نشود بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت، گفت: تقویت باورهای دینی و ملی جزو مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با معرفی و تعمیق شخصیت و منزلت و آرمان‎های الهی در سطحی فراگیر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در عرصه‎های بین‎المللی نیز با همدلی و همزبانی توانستیم به موفقیت برسیم، ابراز داشت: حفظ همدلی و همزبانی سبب پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شده است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم در سالی که مزین به همدلی و همزبانی دولت و ملت شده شایسته است که در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.