1394-09-19 19:27
1203
1
24190

دهمین سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین در گرگان برگزار شد + تصاویر

عصر دیروز دهمین سوگواره ادبی هنری لب عطشان حسین با حضور شخصیت های استانی و چهره های فرهنگی و هنری به همت موسسه نامی هنر جوان برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما؛ مرتضی ملک محمودی به عنوان دبیر برگزاری همایش در ابتدای برنامه گزارش کاری از روند برگزاری برنامه اعلام نمود و پس از آن سرکار خانم کریمی دبیر موسسه نامی هنر جوان به سخنرانی پرداخت.

7

هدف امام و انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم بود

علیرضا فرساد مدیر پژوهشگاه شفق اظهارداشت: امام حسین (ع) مبارزه با ظلم و ظالم از اصلی ترین آرمان هایشان بود و اعتقاد داشتند که هر کس در برابر ظلم حاکم مفسدی سکوت کند به اندازه همان حاکم محکوم به مجازات است.هدف امام خمینی و انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و ظالم بوده است و امام همیشه اظهار داشتند که تا مبارزه هست ما هستیم.

فرساد در ادامه افزود:امروز نیز برادران عزیز بسیجی و سپاهی ما در حال جهادی دیگر با ظلم و ظالم در کشورهای دیگر مانند سوریه و عراق هستند.شاید برای بسیاری سوال شده باشد که دلیل رفتن اینها چیست؟ دلیل این است که انقلاب اسلامی نمی تواند به صدای کمک برادران و خواهران ما در هر کجای جهان بی تفاوت باشد و برای ما فرقی نمیکند که ظلم در کجای جهان شکل میگیرد مهم برای ما مبارزه با ظالم است.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق تاکید کرد:مبارزه با ظلم نیازمند بیداری روح های پاک و مومن است و این امر نیاز به فعالیت های فرهنگی و هنری دارد و وظیفه اصلی هنر انقلاب اسلامی بیداری است و همه مسئولین ما وظیفه دارند که از هنر اسلامی و ارزشی حمایت کنند.

در پایان این مراسم توسط از مادر شهید مدافع حرم استان گلستان شهید سید احسان حاجی حتملو تقدیر به عمل آمد.

5

3

2

12
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.