1394-09-15 20:13
1103
0
23955

شهید سجاد گفته بود در این اعزام به شهادت خواهم رسید

برادر پاسدار شهید سجاد پورجباری گفت: فرزندان این آب و خاک ادامه دهنده راه پاک و پرخیر و برکت شهدا باشند و ولی فقیه و رهبری را تنها نگذارند و در هر زمانی پیشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، اصغر پورجباری برادر پاسدار شهید سجاد پورجباری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سجاد عاشق شهادت بود.

وی افزود: شهید سجاد تنها دوماه از ازدواجش می گذشت که برای دفاع از اسلام و میهن عزیزمان به مبارزه با دشمنانمان برخاست و به درجه رفیع شهادت نائل گشت که این نشان از، ازخودگذشتگی و فداکاری و ایثار برادرم سجاد می باشد.

پورجباری اظهار داشت: سجاد همیشه بوسه بر دستان پدر و مادر می زد و الگوی تمام عیار در راستای احترام به پدر و مادر بود.

وی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: ویژگی خوبی که داشت خوش اخلاقی وخوش رفتاری اش بود. آنقدر مردم دار و مهربان بود که جز خوبی کسی ازش رفتار و برخورد دیگری نمی دید.

برادر شهید پورجباری افزود: نماز شب سجاد هیچگاه ترک نمی شد و اهل نماز جماعت و کمک به مردم بود.

ولی فقیه و رهبری را تنها نگذارید

وی خطاب به جوانان ایران اسلامی تأکید کرد: فرزندان این آب و خاک ادامه دهنده راه پاک و پرخیر و برکت شهدا باشند و ولی فقیه و رهبری را تنها نگذارند و در هر زمانی پیشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند.

پورجباری افزود: امروز بر همه ما واجب است که با پیروی از ولایت فقیه نگذاریم تا آسیبی به این کشور وارد شود و به این وسیله دشمنان ایران اسلامی را ناکام بگذاریم.

وی در خاتمه به آخرین دیدار برادرش سجاد پورجباری با برادرخانمش اشاره کرد و گفت: سجاد در آخرین دیدارش با برادر خانم خود گفت که این آخرین دیدار ماست و در این اعزام به شهادت خواهم رسید.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.