1394-09-15 12:22
1393
0
23943

حجت الاسلام رئوف : چهارمین همایش بزرگ وقف و رسانه در گرگان برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری چهارمین همایش بزرگ وقف و رسانه و تجلیل از نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در صدا و سیمای گلستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام سیدجواد رئوف سیدنژاد مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد:همایش بزرگ وقف و رسانه و اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قران کریم دوشنبه 16 آذر ساعت 8.30 صبح در تالار اشراف صدا و سیما برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: هفته وقف از 18 آذرماه با شعار «همه واقف باشیم» آغاز می‎شود و برای گرامیداشت این ایام اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برنامه‎های مختلفی را در سطح استان برنامه ریزی کرده است که در این هفته اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان  با بیان اینکه در سال‎های اخیر رویکرد اوقاف به احیا و ساخت و ساز وقوفات بوده است ، گفت: با اطلاع‎رسانی به مرد و کسانی که آمادگی سرمایه‎گذاری دارند، می‎تواند شرایطی را برای کارهای مشارکتی و واگذاری به بخش خصوص فراهم سازد.

وی در ادامه افزود : مرجع رسیدگی بدهکاری نهادهای دولتی به اوقاف استانداری است و در همین راستا نیز مذاکرات و مکاتباتی نیز با استانداری گلستان انجام شده که برخی از بدهکاری ها پرداخت شده است .

رئوف سیدنژاد با اشاره به اینکه اوقاف با توجه به کمبود اعتبارات موجود دولتی با ادارات با تعامل رفتار کرده است ، تصریح کرد : مواردی نیز بوده که با ورود استاندار مشکل رفع نشده و در شورای حفظ اموال بیت‎المال مطرح و پیگیری قضای در این خصوص شده است.

وی در ادامه برگزاری مسابقه فوتسال، افتتاحیه نمایشگاه، تجهیزکتابخانه در پنج بقعه متبرکه، برگزاری مراسم شهادت پیامبر (ص) و امام مجتبی (ع) و حضرت رضا(ع)، مسابقه انشاء پیرامون وقف ، نواختن زنگ مدرسه، غبار روبی مزار شهداء ، یادواره شهدا و برگزاری دعای کمیل ، کرسی تلاوت قرآن را از برنامه‎های هفته وقف عنوان کرد.

IMG 1106

IMG 1110

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.