1394-09-04 12:41
1274
0
23509
دبیر جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان:

قلم‎هایی که ترویج مشق ایثار و شهادت می‎کنند قلم‎هایی بصیرت‎افزا هستند

دبیر جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان گفت:قلم‎هایی که در وصف  شهدا ترسیم عشق کردند و ترویج مشق ایثار و شهادت می‎کنند قلم‎هایی بصیرت‎افزا هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد رعیت پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان اظهارکرد: تقارن این جشنواره با هفته بسیج و شور حضور بسیجیان در عرصه  فرهنگی بسی پر معنا است.

وی تصریح کرد: این جشنواره رسانه‎ای می تواند گذاره‎ای بر حضور پرشکوه مردم استان گلستان در تشییع با شکوه و پرشکوه 13 شهید غواص  و شهدای مدافع حرم آل البیت(ع) باشد.
 
دبیر جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان گفت: جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان با همت همه شهدای حرم به عرصه ظهور رسید و آمده بگوید در مسیر ولایت اصحاب رسانه استان این فرماندهان و افسران جنگ نرم در پی آرمان‎های انقلاب اسلامی و امام (ره) هستند و خواهند ماند.
 
رعیت به حضور پرشور و خلاقانه جوانان در کنار پشکسوتان عرصه رسانه اشاره کرد و اذعان داشت: این حضور نوید آینده روشن و خوبی از اصحاب رسانه استان گلستان است.
 
وی با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره مسئولان و مدیران  دلسوزانه فعالیت داشتند،بیان داشت: با مقابله با جنگ نرم دشمن و با همت بسیجی جهاد فرهنگی را این جشنواره رقم زد و ما هنوز در آغاز راه هستیم و باید با اتحاد و هم بستگی بیش از پیش بمانیم و افتخارت دیگری را در انقلاب اسلامی رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.