1394-08-17 15:57
1987
4
23242
با توزیع بروشورهای ضد دینی انجام گرفت؛

تجویز رقص برای کودکان و مادران توسط مراکز بهداشت استان گلستان ! + سند

بروشورهای رسمی آموزشی مراکز بهداشت گنبد برای کودکان 12 تا 16 ماهه صدای خانواده های مذهبی را در آورد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، به تربیت کودک در دین اسلام بسیار سفارش شده است و برای این کار(یعنی تربیت کودک) گفته شده است که باید از سالها قبل از ازدواج برای آن برنامه ریزی کرد.

وقتی در زندگی انسان ها و شخصیت های بزرگ دینی و علمی تحقیق می کنید خانواده اکثر این افراد از تربیت های خاصی که برای فرزندان خود صورت داده اند می گویند.

با وضو بودن و طهارت داشتن در هنگام شیر دادن، قرآن خواندن در منزل، عدم بیان غیبت و تهمت در خانه، لقمه های حلال، انجام واجبات و ترک محرمات، عدم گرایش به مشتبهات و ...

حال با همه این تاکیدات به خصوص در کشور ما یعنی جمهوری اسلامی ایران، معلوم نیست مسئولین مراکز بهداشتی استان گلستان با چه مجوزی و کدام برداشت دینی اقدام به تهیه بروشور آموزشی رشد و یادگیری کودکان کرده اند که در آن هیچ اشاره ای به آموزشهای دینی نشده ولی در آن تاکیدا و برای چند بار به آموزش رقص و پخش موسیقی رقص آور اشاره می کند و تاکید هم می کند که از روش های مخلتف استفاده کنید تا کودک شما بالاخره به رقص بیافتد و به هیجان رقص برسد!!!!

ragsdarmany3

ragsdarmany2

این بروشورها به خانواده های کودکان 12 تا 16 ماهه گلستانی داده می شود.این امر (توزیع این بروشور) باعث ناراحی بسیار زیاد خانواده های مذهبی استان شده است.

ragsdarmany1

یکی از این خانواده ها در تماس با ما گفت:م ا خانواده مذهبی هستیم و فکر می کنم مردم ایران به مذهبی بودن معروف هستند. چرا باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون های ریخته شده شهدا و مجاهدت علما و بزرگان دین است چنین حرک ناشایستی صورت بگیرد .

وی در ادامه گفت: امیدواریم مسئولین بهداشت استان جلوی توزیع این بروشورهای ضد دینی را بگیرند.

لازم به توضیح است این بروشور در مراکز بهداشتی شهرستان گنبد در حال توزیع است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شاهد

با درود فراوان در حال حال حاضر كليه فعاليت ها ، در سطح مراكز بهداشتي و درماني استان زير نظر مستقيم و مميزي معاونت محترم توسعه و معاونت محترم بهداشتي انجام ميشود ، و تاكيد ميگردد اگر تاييديه نداشته باشند سند هزينه پاس نميگردد !!

0
0
پاسخ
1394-08-18 05:18
سید حبیب حسبنی

با سلام...خواهشا قبل از تهمت و افترا زدن کمی فکر کنید...آیا کارشناس اینکار هستید..مگر گفته شده عربی با بریک برقصن..اصیل ترین رقصها و با نفوذترین موسیقی متعلق به ایران و ایرانی است..کاری نکنید که آیندگان به حماقت ما بخندند که نه از اسلام بویی برده باشیم نه از ایرانی بودنمان....آبروریزی اسان است ولی کسب آبرو و برگرداندن آبرو مشکل و محال...این درست نیست که هر چیزی که باب میلتان نباشد پای دین و اسلام و قران و خون شهدا و خانواده مخترم شهدا را وسط بکشید و برای پر کردن صفخات نشریه هر خرف مفتی را بنویسید...این بروشور تا انجایی که من میدانم در کشور توسط بهترین و زبده ترین و با اخلاق ترین و پابندترین کارشناسان معتقد و مومن به اسلام و دین تهیه و تنظیم شده...نکنید اینکارهارا..

0
0
پاسخ
1394-08-18 19:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.