1394-08-16 06:31
1005
0
23147
با معرفی برگزیدگان المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان؛

آثار دانش آموزان گلستانی درجمع برگزیدگان المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور

نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان سراسر کشور درحالی منتخبان  خود را معرفی کرد که نام 3 دانش آموز گلستانی در صدر آن قرار دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، با اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۷۸ فیلم ساخته شده در این المپیاد ۷۵ فیلم کوتاه بعنوان برگزیده کشوری انتخاب شده اند که در صدر آن «حیات» به کارگردانی صابر قنبرنژاد در بخش داستانی از گرگان، «چشمه جوشان» به کارگردانی احمد قربانی دربخش مستند از شهرستان علی آباد و «همین‌جوری خوبه» به کارگردانی مصطفی عشرتی دربخش داستانی از گرگان ، هرسه در رده سنی ۱۷ تا ۱۹ ساله به چشم می خورد.

 احمد کاوند، نادره ترکمانی و سعید نجاتی هیات انتخاب انجمن سینمای جوانان ایران بعنوان هیات داوری المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان سراسر کشور را بر عهده داشتند.

به گفته خبرنگارما، برگزیدگان نهایی این بخش روز ۲۱ آبان ماه طی مراسمی در حاشیه برگزاری دومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین، این فیلم‌ها در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در قالب ۳ سانس به نمایش درخواهند آمد.

گفتنی است، نخستین المپیاد فیلم سازی و بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان ایران از سوم تا هشتم مهرماه در همدان برگزارشد و اسامی منتخبان نیز در آبان ماه منتشر گردید.

شما می توانید اسامی کامل  برگزیدگان استان ها را از اینجا مشاهده کنید.

کلاس بیست ، این افتخارآفرینی را به جامعه دانش آموزی، آموزش و پرورش  و خانواده این هنرمندان با آتیه تبریک عرض می نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.