1394-08-10 19:58
928
0
22930
حجت الاسلام نامدار در میزگرد تخصصی استکبار ستیزی عنوان کرد:

برخی می‎خواهند دشمن دیروز رفیق امروز شود / در حوزه فرهنگ باید حرکت‎های جدی‎تری شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تاکید بر اینکه تطهیر چهره‎های مستکبر یکی از برنامه‎های استکبار جهانی است، گفت: برخی می‎خواهند کاری کنند که دشمن دیروز رفیق امروز ما باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام علی نامدار امشب در میزگرد تخصصی که با محوریت استکبارستیزی به همت پایگاه خبری تحلیلی گلستان‎ما در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نسل امروز باید با همان روحیه انقلابی دیروز و با همان توان در برابر زیاده‎خواهی‎های استکبار ایستادگی کند و راه افتخارآفرین گذشتگان را ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی یکی از شعائر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مقابله با زورگویی‎های استکبار ادامه دارد و ملت ایران هیچگاه در برابر ظلم عقب‎نشینی نخواهد کرد.

* قیام سیدالشهدا (ع) بهترین مظهر استکبارستیزی است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان، استکبار را به چالش کشید.

نامدار تاکید کرد: آمریکا دشمنی خود را با جوسازی علیه دانشجویان خط امام(ره)، قطع رابطه با ایران، بلوکه کردن اموال کشورمان آشکار و ثابت کرد.

وی گفت: وقتی دانشجویان خط امام(ره)، مرکز فساد آمریکا را تسخیر کردند امام راحل فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند.

نامدار با اشاره به تقارن ایام محرم با 13 آبان اظهار کرد: قیام سیدالشهدا (ع) بهترین مظهر استکبارستیزی است درس‎های 13 آبان نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

* در حوزه فرهنگ باید حرکت‎های جدی‎تری شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: 13 آبان به ما آموخت که دیوار ستم، شکستنی است و مقابله با زورگویی و استکبار ادامه دارد، عزت، رفاه و استقلال کشور در سایه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به وجود می‎آید.

نامدار بر لزوم حرکت‎های جدی‎تر در حوزه فرهنگ تاکید کرد و بیان داشت: در زمینه فرهنگ کار از شبیخون گذشته یعنی نیاز است در این راستا برنامه‎های جدی‎تری دنبال شود.

وی گفت: برخی از شبکه‎های خارجی اعتراف کردند که هدف‎شان این است تا از طریق برنامه‎های مختلف کانون خانواده را از هم بپاشند و از هر پنج خانواده هار خانواده منجر به طلاق شود این مسائل نشان می‎دهد که باید در مواجهه با مسائل هوشیارتر باشیم./فارس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.