1394-07-14 08:25
1274
0
21567
با بدرقه جانشین فرمانده سپاه گلستان انجام شد؛

تصاویر/ اعزام دانش آموزان دختر بندرترکمن و گمیشان به مناطق عملیاتی غرب کشور

صبح امروز نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر بندرترکمن و گمیشان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، این اردوی 5 روزه با هدف گذراندن قسمت عملی درس آمادگی دفاعی و آشنایی جوانان با رشادتها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس و بدرقه سرهنگ کریمی اول جانشین فرمانده سپاه گلستان انجام شد.

در این اعزام دو اتوبوس از دانش آموزان دوره دوم متوسطه و یک اتوبوس از گمیشان به کرمانشاه اعزام شدند.

دانش آموزان با اسپند وگذر از قران و بدرقه جانشین فرمانده سپاه گلستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

راهیان نور فرصتی برای الگوگیری نسل جوان از ایثارگری های شهداست

سرهنگ کریمی اول جانشین فرمانده سپاه گلستان در مراسم بدرقه کاروانهای راهیان نور دانش آموزی بندرترکمن و گمیشان با تسلیت فاجعه منا به جهان اسلام و اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی به غرب کشور اظهار داشت: اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان گلستان به مناطق عملیاتی غرب کشور با وجود حادثه اسفناک منا و جریحه دار بودن قلب ملتهای مسلمان حکایت از ایستادگی و صبر ملت بر این فاجعه عظیم دارد.

وی با اشاره به اعزام متمرکز راهیان نور دانش آموزی از دو شهر سنت نشین استان افزود:این اردوها فرصتی برای الگوگیری نسل جوان از ایثارگری های شهدا که نقش مهمی در معرفی و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارند است . لذا این برنامه فرهنگی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه ها و تهاجمات فرهنگی دشمن برای نسل جوان دارد.

سرهنگ کریمی اول با تشکر از مقام معظم رهبری از قاطعیت در مقابل با اقدام فجیع و غیرانسانی مسلمانان در منا تصریح کرد:رهبرمعظم رهبری با نهیب به آل سعود اثبات نمود آمادگی کامل و برخورد قاطع و خشن با مستکبران جهانی را دارد.لذا مسئولین دیپلماسی کشور باید با اقتدار از عزت انقلاب اسلامی و مردم ایران در مقابل رژیم صهیونیستی آل سعود دفاع نمایند.

وی خاطر نشان ساخت:دانش آموزان با شرکت در این اروی فرهنگی و عملی ضمن استفاده از فضای معنوی نهایت استفاده را از مناطق عملیاتی غرب کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.