1394-07-04 10:37
1275
0
21088
شیخ مهدوی خبر داد:

برگزاری همایش شعر و داستان "حماسه و شیدایی" به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از برگزاری همایش حماسه و شیدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس ، طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین یعقوب مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر شعر و داستان در گرگان برگزار می شود.

مهدوی گفت : این برنامه تحت عنوان حماسه و شیدایی در هفته دفاع مقدس و ولایت با همکاری انجمن نویسندگان گلستان هوران و انجمن شعر فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه در دو بخش و دو روز اجرا می شود تاکید کرد: برنامه اول روز دوشنبه 6 مهرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و برنامه دوم نیز روز چهارشنبه 4 تا 6 بعداز ظهر در هوران برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان خاطرنشان کرد: موضوع این همایش شعرخوانی و داستان خوانی با موضوع ولایت و دفاع مقدس است و قرار است به نفرات برگزیده هدیه داده شود.

شیخ یعقوب مهدوی اذعان کرد: حماسه و شیدایی روایتگر دلاوریها و  ایثار رزمندگانی است که طی هشت سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان ایستادگی و مقاومت کردند.

وی اشاره کرد: زبان شعر ، داستان و هنر می تواند به ماندگاری فرهنگ و ارزشها کمک شایانی بکند و از کسانی که در این زمینه طرح داشته باشند حمایت می کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.