1394-06-11 17:50
936
0
19941
صبح پنجشنبه 12 شهریور؛

سلسله نشستهای فرهنگی هوران فردا با حضور سردار صادقی برگزار می شود

فردا 21 نفر از نویسندگان انجمن هوران که دوره مبانی ادبیات داستانی انجمن قلم کشور را گذرانده اند و مفتخر به دریافت گواهینامه نویسندگی کشوری شده اند، گواهینامه خود را با حضور سردار صادقی دریافت خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ عرصه نویسندگی یکی از مهم ترین عرصه های گسترش وتعمیق فرهنگ و ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی است، که به دلیل فراگیری و قابلیت های رسانه ائی آن، همواره مورد نظر جبهه معارض فرهنگ انقلاب برای ورود اندیشه ها و ادبیات ناسالم از این مجرا بوده و است.

از این سو مجموعه هوران با برگزاری دوره های تخصصی نویسندگی با همکاری انجمن قلم کشور و تجهیز آنان به سلاح قلم و تربیت خلاقانه، جهت مقابله با جبهه دشمن در تولید آثار فاخر ادبی گام بلندی برداشته است.

به همین منظور 10 صبح فردا پنجنبه 12 شهریور سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان به هوران می آید در محل این انجمن واقع در خیابان شهدا لاله 13 مقابل آرامگاه استاد لطفی تا با نویسندگان مجموعه هوران نشستی صمیمانه داشته باشند.

منظور از این نشست ارتباط دو سویه نویسندگان با سردار صادقی فرماندهی سپاه نینوای گلستان خواهد بود و در نهایت 18 نفر از نویسندگانی که دوره مبانی ادبیات داستانی هوران را در طرح فرصت برابر انجمن قلم کشور گذارنده اند و مفتخر به دریافت گواهینامه نویسندگی پایه یک کشوری شده اند، گواهینامه های خود را از دست فرمانده محترم سپاه نینوای گلستان دریافت خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.