1394-05-20 06:43
1542
0
18834

شهدای غواص دل به دریا زدند تا ما غرق در عوالم دنیوی نشویم

مردم شهید پرور و ولایتمدار گلستان نگارستان ایران زمین طی روزهای اخیر میزبان لاله هایی است که با دستان بسته و پیکرهای ستم دیده برای وصال حق دل به دریا زدند تا ما غرق در عوالم دنیوی نگردیم.

به گزارش گلستان ما؛ اسماعیل تیموری ، یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی گلستان در مصاحبه با خبرنگار گلستان مهر گفت: شهدای غواص این خط شکنان تاریخ، با حضور خود در گلستان بوی شهادت ، بوی عطر یاس را طنین انداز می نمایند و گلستان را به معنای واقعی  گلستان نمودند تا حضور پر خیر و برکت  این دریادلان دست بسته به استان گلستان مُصفای دلهای زنگار زده مردم باشد وغبار روزگار را از روح و جسم آنان بِزداید.

اسماعیل تیموری در ادامه به تاثیرات فرهنگی حضور کاروان دُردانه های دست بسته در سطح جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: این خط شکنان دریا دل، جوانان غیور و شجاع این مرزو بوم در سالهای نچندان دور هستند که ولایتمداری و شجاعت را در آن سالها معنا کردند ، حضور شهدا بدین شکل، نعمت و رحمتی خدادادی است برای کمرنگ نمودن فاصله و شکافی که سالها در بین جوانان امروز این مرزو بوم با جوانان انقلاب ایجاد شده است.

این کارشناس فرهنگی همچنین به مهمترین پیام و درس امروز شهدا به نسل جوان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکهدشمنان کوردل همیشه نشان دادند که با دین و ولایت عناد و دشمنی دارند، حضور این شهیدان والامقام در این بُرهه از زمان، یادآور خاطرات صبر واستقامت ولایتمداران غیوری است که به ندای ولی خود، پیرجماران لبیک گفتند و اینگونه بال پرواز گشودند تا نشان دهند با دست و پای بسته هم می شود پای آرمانها و اعتقادات خود ایستادگی کرد. تا ما امروز بدانیم هرگز اهل کوفه نیستیم و علی را تنها نمی گذاریم و رهروان صدیق امام و شهدا خواهیم بود. 

وی در پایان با تاکید بر نقش بی بدیل مادران شهدا تصریح کرد: درود بر مادرانی که رباب گونه پاره تن خود را تقدیم دین و اسلام کرده و دست گلهای خود را به آب دادند و شهیدانی انقلابی در دامن خود پرورش نمودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.