1394-05-17 06:08
1647
0
18610
رعيت عنوان كرد:

جزئيات شركت در جشنواره رسانه اي " شهدای غواص، خط شكن و مدافع حرم " گلستان

دبير جشنواره رسانه‎ای " شهدای غواص، خط شكن و مدافع حرم " گلستان جزئيات و نحوه شركت در جشنواره را اعلام كرد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد رعیت دبیر جشنواره رسانه‎ای " شهدای غواص، خط شكن و مدافع حرم " در جمع خبرنگاران گلستان با گرامیداشت ورود شهدای غواص و خط‎شکن به استان اظهاركرد: روز خبرنگار روزي است كه خدمات و منزلت اصحاب رسانه پاس داشته مي شود و اين روز را پيشاپيش به همه اهالي رسانه تبريك عرض مي نمايم.

وي در ادامه با بيان اينكه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان همزمان با تشییع پیکر پاک شهدا در استان شکل گرفت ، تصريح كرد : اهداف برگزاري جشنواره 5 محور كلي دارد در بخش هاي «شهدای غواص و مدافع حرم و همرزمان آنها»، «سبک زندگی شهدای غواص و مدافعان حرم و نقش سبک زندگی در رسیدن به مقام شهادت»، «استکبارستیزی در مرام و شیوه عملی شهدای غواص و مدافع حرم»، «فرهنگ مقاومت و پایداری در دهه چهارم انقلاب» و «نقش مقاومت در شکل‎گیری تمدن اسلامی» و آثاري كه در اين چارچوب و موضوعات باشند در جشنواره شركت داده خواهد شد.

رعيت در ادامه اذعان داشت : جشنواره مذکور در10 بخش تدوین شده و علاقمندان می‎توانند در بخش‎هایی نظیر " سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله، تیتر، قطعه ادبی اعم از شعر، داستانک و خاطره، عکس، طراحی و صفحه‎آرایی و فیلم کوتاه خبری" كه بخش فيلم كوتاه مختص به رسانه هاي مجازي است شرکت نمايند

عضو بسيج رسانه با اشاره به اینکه 12 شرط برای حضور و شرکت در جشنواره تعیین شده گفت: اولویت شرکت در جشنواره ارائه آثار تولیدی است و آثاري كه طبق اهداف و شرايط جشنواره است پالايش خواهد شد و پس از آن آثاری که به عاریه از رسانه‎های مجازی در رسانه‎های مکتوب منتشر شود به مرحله داوری نخواهند رسید اما جزو آثار رسیده محسوب می‎شود.

وي در ادامه خاطرنشان كرد : رسانه‌های مکتوب شامل " مطبوعات استانی ، منطقه‌ای و یا کشوری " که بصورت رسمی و با مجوز به چاپ می رسند و رسانه های مجازی نیز شامل " خبرگزاری ها ، پایگاههای خبری تحلیلی و سایتها و وبلاگها " می‌باشد.

رعيت در ادامه افزود : خبرنگاران شركت كننده در جشنواره بايد استاني باشند و افرادي كه از استانهاي ديگر شركت نمايند جزء اولويت هاي داوري نخواهند بود.

دبیر جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص ، خط شكن و مدافع حرم گلستان یکی از مهمترین بخش‎های جشنواره را در داوری آثار ارسالی برشمرد و گفت: برای اینکه نتایج جشنواره از هرگونه شائبه دور باشد دبیر علمی جشنواره که از اساتید روزنامه‎نگاری خارج از استان گلستان است انتخاب شده كه از اساتيد مورد تائييد وزارت ارشاد است.

وي در در ادامه تصريح كرد:  هر خبرنگار مي تواند در 3 بخش و در هر بخش نيز مي تواند حداكثر 3 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايد.

رعيت مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره را 20 مهرماه 94 است و افزود: فرم شرکت در جشنواره حتما بايد همراه آثار به دبيرخانه جشنواره ارسال گردد و علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‎توانند از طریق مراجعه  به نشانی الکترونیکی  www.basijrasaneh.ir  و دریافت فایل ثبت نام، تکمیل و ارسال آن به ایمیل   b.resaneh.g@chmail.ir  می تواند صورت پذیرد.

عضو شوراي بسيج رسانه گلستان با بيان اينكه آثار مي تواند از طريق پست پيشتاز به دبيرخانه بسيج رسانه ارسال شود ، گفت: علاقمندان مي توانند براي اطلاع بيشتر از طریق شماره تلفن‎های 31426265 الی 31426267 تماس حاصل نمايند .

وي در پايان تصريح كرد: نفرات اول تا سوم شركت كننده در هر بخش از جشنواره نيز تقدير خواهند شد.

گفتني است ؛آثار می بایست بصورت مکتوب و از طریق پست پیشتاز و یا بصورت حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

آدرس دبیرخانه جشنواره:

گرگان – میدان شهید قندهاری(ترمینال) – قبل از اداره راهنمایی و رانندگی – مجتمع امام رضا(ع) – طبقه 4 –واحد13 – بسیج رسانه گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.