1394-05-11 08:30
1527
1
18388
جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان؛

صادقلو: باید با اعتقاد و ایمان به مسائل شهدا پرداخته شود/ اجلاسیه شهدای گلستان فرصتی برای پرداختن به خلاهای حوزه شهداست

دکتر صادقلو گفت: باید در شاخصه های برگزاری اجلاسیه ها و کنگره ها به دور از تشریفات مرسوم طرحی نو در انداخته شود و با باور، اعتقاد و ایمان به مسائل شهدا اقدام گردد.

به گزارش گلستان ما، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه اجلاسیه شهدای استان فرصتی برای پرداختن به خلاهای حوزه شهداست، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به حساسیت مسائل شهدا، اجلاسیه شهدای استان به ظرفیتی مستمر و دائمی تبدیل شود.

وی شهدا را فلسفه سازان تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: توجه به سیره و روح اقدامات شهدا از مهم ترین مسائلی است که باید در اجلاس ها و کنگره ها به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه استان به مباحث شهدا باید بیش از پیش توجه کند، یادآور شد: مردمی کردن مباحث شهدا بسیار پر اهمیت است و در این میان نباید از ظرفیت بالای جوانان غفلت کرد.

استاندار گلستان در خصوص کمیته های برگزار کننده اجلاسیه 4هزار شهید استان، با تاکید بر کوچک کردن و کم کردن تعداد کمیته ها، گفت: آنچه در اجلاسیه شهدای استان رخ نمایی می کند از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به مدیریت هزینه ها شود تا اینکه رضایت ارواح طیبه ی شهدا را به همراه داشته باشیم.

دکتر صادقلو استفاده از تجربه ی کشورهای دیگر در قدردانی از مدافعان ملی را پر اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر تجربه دیگر کشور ها در این زمینه باید از تجربیات مفید استان هایی که برگزار کننده ی اجلاسیه شهدا پیش از این بوده اند، بهره برداری لازم شود. 

باید با باور، اعتقاد و ایمان به مسائل شهدا پرداخته شود

باید با باور، اعتقاد و ایمان به مسائل شهدا پرداخته شود

باید با باور، اعتقاد و ایمان به مسائل شهدا پرداخته شود

منبع: روابط عمومی استانداری گلستان

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیمرغ

جناب اقای استانداراین جمله امام ره را خطاب به حضرتعالی جهت ابلاغ به مدیران استانداری متذکر میشوم""" اگر معلوم شود که کسانی در بعضی ادارات و وزارتخانه ها برای اجرای امور شهدا و خانواده آنها اشکال تراشی میکنند ، به عنوان ضد انقلای باید مورد تعقیب واقع شوند....خوب اقای استاندار حالا جایی رسید که برخی مدیران شما در استانداری با تکبر و صراحت تمام اعلام میکنند شهدا راه خود را رفته اند و ما هم راه خودمان را میرویم ؟آقای استاندار مگه راه مدیران شما جدا از راه شهدا میباشد؟چرا مدیران شما در پی منزوی کردن یادگاران شهدا هستند؟این جمله امام ره را نیز به حضرتعالی متذکر میشوم""" مبادا یه وقتی یه کلمه درشتی گفته شود به این یادگاران شهدا،شما خدمت به او میکنید و این خدمت به خداست..و به شدت از بهانه جویی و سنگ اندازی و مانع تراشی و کاغذ بازی که مانع رشد آن عزیزان میشود، خودداری ورزند. """چرا اقای استاندار؟ چرااقای استاندار از زمانی که شما اومدید حاشیه امنیت فرزندان معظم شهدا در ادارات از بین رفته

0
0
پاسخ
1394-05-12 09:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.