1394-04-27 04:50
2300
0
17714
دانش آموزان گلستانی در مورد حجاب چه می گویند؟

از احساس خوب چادری بودن تا کامل شدن انسان با حجاب + تصاویر

من عاشق حجابم ، عاشق چادر ، واقعا آدم وقتی چادر سرش می کنه خود چادر باعث میشه سمت خیلی از کارها نره و بیشتر مراقب خودش باشه ، مراقب رفتار، نگاهش و نفسش..

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، به مناسبت هفته عفاف و حجاب به سراغ دانش آموزان گلستانی رفتیم تا تعبیر آنها را از حجاب بدانیم که با جملاتی زیبا به وصف حجاب پرداختند.

مرضیه سادات حسینی دانش آموز مدرسه ایثار نیز افزود: من عاشق حجابم، عاشق چادر، واقعا آدم وقتی چادر سرش می کنه خود چادر باعث میشه سمت خیلی از کارها نره و بیشتر مراقب خودش باشه ، مراقب رفتار، نگاهش و نفسش..از خدا ممنونم که توفیق پوشیدن چادر رو به من عطا کرد.

IMG 8723

الهه اکبری دانش آموزسال اول متوسطه ابن سیناگفت: کسانی که حجاب می گیرند مانند مرواریدی در صدف هستند که از هر خطری در امان هستند، فکر می کنم وقتی حجاب می گیریم احترام بیشتری برایمان قائل می شوند و این احساس خوبی است.

فاطمه اسفندیاری دانش آموزدبیرستان ایراندوخت گفت: با حجاب صد درصد احساس امنیت  و آرامش می کنم.خواهرم حجابت ، برادرم نگاهت...

IMG 8708

فاطمه نکاهی دانش آموز دبیرستان حجاب نیز بیان کرد: حجاب، نشاندهنده شخصیت انسان هاست و هرکسی که آن را رعایت می کند مطمئنا آدم کاملی ست؛ من از ماه رمضان امسال چادری شدم که خیلی تاثیر روی من داشته ووقتی در خیابان گام برمی دارم بهترین احساس را دارم.

IMG 8726

المیرا حسین زاده دانش آموز مدرسه عصمت گرگان گفت: این را بدان و مطمئن باش انسان ها روی چیزهای گرانبهایشان سرپوش می گذارند، ناراحت نباش که با چادر دلنشین تری برایم. صد درصدر در زندگی تاثیرفوق العاده ای دارد و خودم را ملزم به رعایت آن می دانم و احساس شخصیت در خودم می کنم.

فاطمه سروی دانش آموز سال نهم مدرسه عصمت  نیز گفت: حجاب یعنی عفت و آبروی هر زن و خودم را ملزم به رعایتش می دونم و احساس خوبی دارم و قتی محجبه ام.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.