1394-04-23 19:12
1610
2
17578
یادداشتی از محسن رایجی:

"قاسم غریب ها" غیرت را از حضرت عباس(ع) یاد گرفته اند

هر روز میگذرد و افراد بیشتری با دیدن این شهدا راهی دفاع از  حرم حضرت زینب میشوند. افرادی که غیرت را از عباس(ع) یاد گرفته اند و سرلوحه زندگیشان قرار دادند. در اینجا به یاد سخن امام امت می افتم که میفرمود؛ بکشید ما را که امت ما و مردم ما زنده تر میشوند.

به گزارش گلستان ما ؛ محسن رایجی از فعالین فرهنگی شهر گرگان در رابطه با شهادت قاسم غریب شهید مدافع حرم گرگانی مطلبی نوشته است که با هم می خوانیم :

امروز بود که شنیدم یک شهید دیگر به شهر شهید پرور و زیبایمان گرگان آوردند بنام سرهنگ قاسم غریب. شهیدی که فقط خوبی از همرزمانش شنیده بودیم از اخلاق خوبش از وفاداریش به مردم و رهبرش.

این شهید هم تکاور بود و هم تک تیرانداز. و اینکه همه اش در رزم و جنگ و دفاع از آرمانها بوده. آرمانهایی که رهبر عزیزمان 2روز پیش در بین دانشجویان اعلام کرد و نقشه راه را برای این دردانه ها ترسیم کرد.

 هر روز میگذرد و افراد بیشتری با دیدن این شهدا راهی دفاع از  حرم حضرت زینب میشوند. افرادی که غیرت را از عباس(ع) یاد گرفته اند و سرلوحه زندگیشان قرار دادند. در اینجا به یاد سخن امام امت می افتم که میفرمود؛ بکشید ما را که امت ما و مردم ما زنده تر میشوند.

و حال باید دید که چه غوغایی میشود در جامعه! از طرفی شهدای غواص که هنوز عطرشان در فضای جامعه مانده است و از طرفی هم شهدایی که برای دفاع از حرم عمه جانمان زینب کبری(س) به شهرها می آیند و فضای جامعه را برای مدت کوتاهی هم که شده عطر آگین میکنند و شهر را خدایی.

و حاشا به غیرت همه جان برکفان این مرز و بوم که از جان و مال و آمال خود گذشتند و برای کسب رضایت خدا کاری حسینی وار و عباس گونه کردند.

 عزیزانی که شهید می شوند تا فرزندان این جامعه در این هجمه سخت و جنگ نرم شهید نشوند و از بین نروند. و به یاد شهیدان و عزیزانی که خودشون را کم کم به مردم نشان می دهند و هر وقت میبینند فضای شهر آلوده میشود خود را از زیر خاکها به مردم نشان میدهند تا با همون چند کیلو استخوان فضای یک کشور را دگرگون کنند.

 طوری که دیروز خودشان را بهشتی کردند و امروز با آمدن استخوانهایشان بعد از گذشت سالها جوانهای دیگر را بهشتی کنند. شهدایی که رفتند و هنوز هم دارند میروند برای شهادت تا با خونشان درخت این انقلاب را آبیاری کنند و پر بار تا این درخت سنگین تر و پر بارتر شود تا نشود این درخت را استکبار تکان دهد و نا اهلان جرأت دست اندازی به آن را پیدا نکنند.

اما مثل اینکه در جامعه کسانی وجود دارند که آنقدر گناه کرده اند که با خون این شهدا علاوه بر اینکه تکانی نمیخورند بلکه برعکس این شهدا عمل می کنند و نان را به نرخ روز میخورند حال چه مسئولین باشند یا اشخاص دیگری که شهدا را برای خود پله قرار میدهند تا افتخار را برای خود و بنام خود کنند و نردبانی کنند برای رسیدن به مراحل بالاتر.

و یا مسئولینی که نون در خون شهدا می زنند و اینگونه رزق خود را با بی حیایی تأمین می کنند و بی شرمی را خورده اند و حیا را غی کرده اند و از آدمیت فقط خوردن و ریا را یاد کرفته اند.

کسانی که به راحتی خرج های کلان بیهوده می کنند و عده ای هم زمین خواری و عده ای دیگر کاری با کلاس تر مثل اختلاس و امثالهم می کنند و نمیدانم خدا در کجای زندگی آنها جای دارد و با چه رویی این کثافت کاری را میکنند و آخر تمام این کارها بنام مسئولین جامعه اسلامی رقم میخورد. خدا لعنت کند کسانی که اینگونه چوب لای چرخ نظام و انقلاب میگذارند و نظام اسلامی را بدنام می کنند.

خدایا نصیرمان باش تا از مسیر برنگردیم و بصیرمان کن تا باطل را از حق تشخیص دهیم و انشاالله در مسیر هدایت خداوند باشیم و الگوی ما شهدا باشند.

و خدایا یاورمان باش تا در وسط راه زمین نخوریم و یا اگر زمین خوردیم با یک یا علی گفتن زود از زمین بلند شویم و به راه حق ادامه دهیم که حزب الله هم الغالبون و آینده از آن ماست......

یا حق

التماس دعای خیر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کربلا

احسنت بر روشنگری و قلم شیوای شما

0
0
پاسخ
1394-04-24 21:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.