1394-04-21 10:59
1117
0
17471
جواد فراهی:

برند جهان اسلام عفاف و حجاب است / شرعا و قانونا موظف به ترویج فرهنگ حجاب هستیم

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان گفت :ما شرعی و قانونی مکلف هستیم که مسئله مقدس و مترقی عفاف و حجاب را به عنوان یک جامعه برتر نمونه آخر زمانی اجرا کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ جواد فراهی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان در خصوص اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: ماده 300 گستر عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب اسلامی برگرفته از عقل، جان و خرد عموم مردم ایران اسلامی است که در قالب قانون به دست نمایندگان مردم سپرده شده است.

وی تصریح کرد: مراحل اجرای این قانون انجام شده و امروز ما مکلف هستیم که مسائل عفاف و حجاب را در جامعه اجرا کنیم چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران خود را ام القرای جهان اسلام می‎داند.

مسئول فرهنگی سپاه نینوا گلستان بیان داشت: ما شرعی و قانونی مکلف هستیم که مسئله مقدس و مترقی عفاف و حجاب را به عنوان یک جامعه برتر نمونه آخر زمانی اجرا کنیم.

فراهی بیان داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم که عفاف و حجاب در جامعه گسترش پیدا کند و اگر کسی دانسته و یا ناخواسته نسبت به مسائل عفاف و حجاب کم توجهی کند باید آن را امر به معرف کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی فرهنگی باید نسبت به عفاف و حجاب اهتمام داشته باشند، گفت: تمام شهدا در وصایای خود ما را به عفاف و حجاب فرا خوانده‎اند و نیاز است این مهم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مسئول فرهنگی سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه برند جهان اسلام عفاف و حجاب است، ابراز داشت: برهنگی و خارج شدن از مسائل اسلامی مطمئنا دست آویزی برای دشمنان خواهد شد و ما را در جبهه شیطانی قرار می‎دهد.

فراهی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال این هستند که عفاف و حجاب را از ما بگیرند، گفت: عفاف و حجاب مسئله مهمی در مبانی دین اسلام به حساب می‎آید و اگر به حجاب اهتمام داشته باشیم خیر و برکت آن را در دنیا و آخرت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.