1394-04-10 12:48
1229
0
16963
با حضور آیت الله حسینی خراسانی برگزار می شود؛

برگزاری مراسم متمرکز محفل انس با قرآن کریم در روستای گوزن فارس

مراسم متمرکز محفل انس با قرآن کریم در روستای گوزن فارس با حضور آیت الله حسینی خراسانی برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ دبیرستاد برگزاری هشتمین دوره محفل انس با قرآن‌کریم روستاهای شرق گرگان گفت: این محفل در روزپنجشنبه یازدهم تیر ماه برابر با 15 ماه رمضان از ساعت 18.30 به همراه ضیافت افطاردر مسجد جامع روستای گوزن فارس برگزار می شود.

محمدرضا بهرامی ادامه داد: در این محفل از سخنرانی آیت ا... سید احمد حسینی خراسانی، مفسرعالی قرآن وعضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تلاوت قاریان، حافظان، گروه های همخوانی قرآن و مدیحه سرایی استفاده خواهد شد و برنامه های متنوع قرآنی شامل مسابقات قرآنی اجرا می شود.

وی با بیان این که این مراسم در حوزه مقاومت روستایی الغدیر گرگان و در مجموع در 23 روستای منطقه شرق شهرستان گرگان در مسجد جامع روستای گوزن فارس برگزار می‌شود، بیان کرد: با برگزاری محافل قرآنی عطر و بوی کلام خداوند در جامعه جاری می‌شود.

دبیرستاد برگزاری مراسم  متمرکز محفل انس با قرآن کریم در پایان افزود: این محفل این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و به همت ستاد برگزاری مراسم مستقردراین روستا و نیزهمکاری اداره کل دفتر امورروستایی استانداری گلستان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شهرستان گرگان برگزارمی شود.

وی افزود: اطلاع رسانی این برنامه از طریق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و حوزه مقاومت الغدیرانجام و از عموم مردم ولایی و قرآنی شهرستان گرگان برای حضور در این محفل قرانی برای استماع و فیض بردن از کلام وحی الهی دعوت بعمل می آوریم.

بهرامی ادامه داد: 500 نفر از دوست‌داران قرآن‌کریم و قاری قرآن در این مراسم حضور می‌یابند و ضیافت افطار نیز برای آنها تدارک دیده شده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.