1394-03-14 10:56
1609
0
15600
مادر شهید علی مراغه:

خون شهدا امضای پای گزاره برگ ملت ایران است

مادر شهید علی مراغه گفت:خون شهدا پای امضای گزاره برگ ملت است و تیم مذاکره کننده خدایی ناکرده طوری عمل نکند که مدیون خون شهدا باشند.

به گزارش گلستان ما، مادر شهید علی مراغه در گفتگو با خبرنگار دانشجو سلام ؛ با اشاره به رونمایی گزاره برگ ملت ایران با امضای خانواده شهدای هسته ای گفت:آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای پای خود را از گلیم شان درازتر کرده اند و ما نباید به کسانی که دانشمندان هسته ای ما را شهید کرده اند اجازه ی دیدار و مصاحبه بدهیم.

وی با بیان اینکه ما بازرسانی را که برای بازدید از مراکز هسته ای ما وارد کشور می شوند را بعنوان بازرس قبول نداریم افزود:آن زمان که اجازه بازرسی نداده بودیم دانشمندان عزیز مان را ترور کردند چه برسد به اینکه به آنها اجازه بازرسی دهیم .

وی تصریح کرد:آمریکا که همیشه تاریخ پشتیبان و مدافع اسرائیل است،هیچ وقت سر صلح با ما ندارد.

این مادر شهید بزرگوار آمریکا و اسرائیل را عامل ایجاد داعش خواند و گفت: داعش را  همین ها ایجاد کردند و به جان مسلمانان انداختند.

به گفته وی این که حتی یک بمب در اسرائیل منفجر و منجر به کشته شدن وهابیون نمی شود،یعنی اینکه دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.

این مادر شهید با بیان اینکه ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم،گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای ما  به هیچ وجه نباید کوتاه بیایند ،معنا ندارد از مراکز مهم ماجاسوسی کنند و سس بلایی که سر یمن آوردند سر ما هم بیاورند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه آمریکایی ها به صورت روباه ، هر روز حیله ی جدیدی را علم می کنند،تصریح کرد: اصلا ما از همان ابتدا مخالف این مسئله که دست بیعت به آمریکا بدهیم بودیم.از حرفهای امام خمینی(ره) معلوم است که آمریکا یک شیطان بزرگ است.    

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.