1394-02-29 16:17
1313
1
14899
محمد علی طالع زاری:

سی دی چند رسانه ای سردار شهید طهماسبقلی زمانی روانه محصولات فرهنگی شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: سی دی چند رسانه ای سردار شهید طهماسبقلی زمانی معاون گردان لشکر کربلا روانه محصولات فرهنگی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از شبستان ؛ محمدعلی طالع زاری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: امروز وجود فضای مجازی به عنوان یک ابزار کاربردی بسیار دارای اهمیت است. 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تلاش دارد تا با ارائه محصولات فرهنگی در فضای مجازی تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

 طالع زاری نقش فضای مجازی در عصر حاضر را مهم خواند، افزود: در همین راستا سی دی چند رسانه ای شهید در سال جاری آماده و روانه محصولات فرهنگی شده است. 

وی با اشاره به سی دی چند رسانه ای سردار شهید طهماسبقلی زمانی، اظهارداشت: نرم افزار چند رسانه ای حاضر مجموعه ای از اطلاعات و آثار مر تبط با سردار شهید طهماسبقلی زمانی معاون گردان لشکر کربلا است.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تصریح کرد: این سی دی حاوی 113 قطعه عکس، 66 فقره سند و 102 دقیقه فیلم است. 

وی خاطرنشان کرد: وجود زندگینامه، وصیتنامه، در کلام یاران و بخش های دیگر با قابلیت جستجو و استخراج تمامی اطلاعات از دیگر محتویات این سی دی است که امید است مورد استفاده تمامی علاقه مندان قرار گیرد. 

طالع زاری یادآور شد: هزینه آماده سازی نرم افزار بسته مربوط به محصول و تکثیر بالغ بر 70 میلیون ریال هزینه دارد.

 لازم به ذکر است، تا کنون بیش از 20 سی دی چند رسانه ای از شهدای شاخص اعم از روحانیون، سرداران و غیره تهیه و وارد بازار محصولات فرهنگی شده است. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هزارجریبی

یاد و خاطره سردار شهید طهماسبقلی زمانی بخیر

0
0
پاسخ
1394-02-30 10:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.