1394-01-17 13:03
1040
0
12861
برادر نویسنده کتاب «دا»:

عربستان در برابر بیداری اسلامی احساس خطر می کند/ جبهه ما جبهه اعتقادی حق و باطل است

یکی از مدافعان خرمشهر و برادر نویسنده کتاب «دا» گفت: عربستان نتوانست بیداری اسلامی را به سرقت ببرد و همین باعث احساس خطرش شده است.

به گزارش گلستان ما، «سید منصور حسینی» یکی از مدافعان خرمشهر و برادر نویسنده کتاب«دا» در دیدار با اولین کاروان اعزامی بسیج رسانه گلستان به سرزمین نور در گفتگویی اخصاصی با گل رامیان در خصوص تجاوز عربستان به یمن گفت: عربستان با حذف بیداری اسلامی و جایگزینی بهار عربی وارد میدان شد ولی مردم یمن در این مقوله بازی نخوردند.

وی اظهار کرد: عربستان نتوانست بیداری اسلامی را به سرقت ببرد و همین باعث احساس خطرش شده و همچون عروسکی است که نقش بازی میکند.

حسینی با بیان اینکه برای حمله یک کشور به کشور دیگری هیچ توجیه سیاسی و اجتماعی وجود ندارد، افزود: عربستان و قطر بازیگرانی هستند که آمریکا صحنه گردانی می کند و یمن مقاوم ایستاده است.

جبهه ما جبهه اعتقادی حق و باطل است

مدافع خرمشهر بیان کرد: هرجا مظلومی باشد آنجا جبهه ما است. جبهه ما جبهه اعتقادی حق و باطل است و امام راحل برای ما روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جبهه ما جنگ نرم است ولی درواقع هرجایی که ندای وااسلاما باشد ما آنجا هستیم و فرقی نمی کند که آنجا کجاست.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.