1394-01-16 16:03
1159
0
12831
راهیان نور؛

ایستگاه تبلیغ دین با روحانیت همیشه در صحنه / تصاوير

مبلغین اعزامی از قم در ایام نوروز با فعالیت های فرهنگی وبا استفاده از احادیث و روایات برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالانی که در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارند به تبلیغ و ترویج دین می پردازند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسن صالحی راد اظهارکرد: از 28اسفند تا پایان تعطیلات نوروز و تا زمانی که کاروانهای راهیان نور در این مناطق حضور بهم می رسانند به فعالیت مقدس تبلیغ دین وفرهنگ دینی می پردازد.

IMG 0874

وی افزود: در این زمان علاوه بر فعالیت تبلیغی خود در شهرستان بروجرد هرروز به این مناطق می آید و به اجرای برنامه فرهنگی خود می پردازد.

این مبلغ دینی خاطر نشان کرد: استقبال از این نوع فعالیت ها بسیار زیاد است و شاهد این موضوع هستیم که افراد زیادی از سنین مختلف برای مشاهده وشرکت در این برنامه ها حضور می یباند.

وی تصریح کرد: فایده این نوع فعالیت ها این است که باعث افزایش اطلاعات مذهبی، فرهنگی و دینی کودکان ، نوجوانان و بعضاً جوانان و بزرگسالانی می شود که به این ایستگاه ها مراجعه میکنند.

IMG 0868

صالحی راد با اشاره به اهمیت قرائت در نماز گفت: تصحیح قرائت از جمله فعالیت هایی است که انجام میگیرد و حسن این کار به این است که شاید در سالها فرد به روحانی برای اصلاح قرائت خود مراجعه نکند ولی با حضور در این ایستگاه و با ارائه قرائت خود اشکالاتی که در قرائتش وجود داشته و متوجه نبوده را تصحیح میکند.

IMG 0875

وی در پایان با بیان اهمیت راهیان نور وتأثیر آن در نسل جوان تصریح کرد: نسل امروز از هشت سال دفاع مقدس اطلاعاتی ندارد و با حضور در این مناطق می تواند از رشادتها وسختیهایی که رزمندگان اسلام برای حفظ دین و سرزمین خود کشیده اند ومطلع شده وراه مقدس آنان را دنبال کنند.

IMG 0873

IMG 0868

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.