1394-01-11 11:48
1273
0
12649
حجت الاسلام ملکی :

دود جدایی دولت و ملت به چشم نظام و سودش به جیب مخالفان و معاندان خواهد رفت

مدیر حوزه علمیه گلستان گفت: یقینا دود جدایی دولت و ملت به چشم نظام و سودش به جیب مخالفان و معاندان خواهد رفت ، بنابراین کسانی که دلسوز نظام هستند باید در راستای اتحاد دولت و ملت قدم بردارند.

به گزارش گلستان ما ؛ مدیر حوزه علمیه استان در اولین جلسه شورای اداری مدیریت حوزه های علمیه استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 1394 به دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده درایت ایشان و همچنین درنظر گرفتن تمامی مسائل و حوادث داخلی و بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه افزود: تمامی گروه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... باید التزام عملی خود را به ولایت فقیه نشان داده و در چارچوب تحقق شعار سال اقدام نمایند.

وی ادامه داد: تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید سد محکمی در مقابل توطئه های احتمالی دنیای استکبار خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه تصریح کرد: ملت باید از دولت حمایت کنند و در مقابل نیز دولت موظف است بر اساس خواسته های مردم عمل کند.

مدیر حوزه علمیه استان خاطر نشان کرد: یقینا دود جدایی دولت و ملت به چشم نظام و سودش به جیب مخالفان و معاندان خواهد رفت. بنابراین کسانی که دلسوز نظام هستند باید در راستای اتحاد دولت و ملت قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه افزود: همدلی و همزبانی در دولت هایی که برخواسته از آراء ملت باشد سهل الوصول تر است اما در کشورهایی که استبداد و استکبار حکمفرماست این مهم نشدنی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انشالله در سال جدید بتوانیم با همدلی و هماهنگی بیشتر در راستای اهداف حوزه های علمیه توفیق بیشتری داشته باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.