1394-01-02 12:11
1237
0
12279
حجت الاسلام والمسلمین محمدی :

مجلس خبرگان که جایگاه حفظ و صیانت و تقویت رهبری معظم را برعهده دارد نباید آلوده به سیاست بازی شود

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: خصوصا مجلس خبرگان که جایگاه حفظ و صیانت و تقویت رهبری معظم را برعهده دارد نباید آلوده به سیاست بازی شود عده ای که خط تفرقه و تخریب و تشتت و خط تضعیف مجلس خبرگان رهبری را دنبال می کردند حتی از این طریق دنبال تضعیف جایگاه رهبری بودند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری  بزرگترین وظیفه اش تقویت جایگاه رهبری است نه اینکه عده ای که امروز از اعضای مجلس خبرگان هستند دم از شورای رهبری می زنند که اصلا در قانون اساسی وجود ندارد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه شورای رهبری در زمان امام در قانون اساسی بود تصریح کرد:  اما در زمان اصلاح قانون اساسی به فرمان با اشاره امام این شورای رهبری از قانون اساسی برداشته شد.

وی گفت: امروز کسانی که در مجلس خبرگان هستند دم از شورای رهبری می زنند یا چیزهایی را مطرح می کنند مثل مدت دار شدن رهبری ، محدود کردن مدت زمان رهبری که مورد سوءاستفاده رسانه های غربی و خوراک رسانه های دشمن بشود کار درستی نیست.

این خطیب جمعه یادآور شد: درحالی که امروز شاهد هستیم الحمدالله رهبری ما به بهترین نحو کشور را اداره می کند دشمنان دارند اعتراف می کنند به تدبیر رهبری به مدیریت رهبری به بینش رهبری به آن هدایت های خوب رهبری.

محمدی ادامه داد:  اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا اعتراف می کند که دستاوردهای فعلی ایران در مذاکرات هسته ای مدیون نبوغ آیت الله خامنه ای است که یک روحانی فروتن است او در برابر جریان سازی غرب محکم ایستاد و قدرت های جهانی را متزلزل کرد ایشان در حال حاضر فرماندهی پر اهمیت ترین کشور با مرز گسترده از خلیج فارس تا سواحل مدیترانه را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه اینها دارند چه می گویند و ما دنبال چه هستیم خاطرنشان ساخت : "نتانیاهو می گوید :رهبر جمهوری اسلامی همواره در شبکه اجتماعی تویتر به زبان انگلیسی این پیام را منتشر می کند که اسرائیل باید ازبین برود و در حال حاضر چهار پایتخت دنیا را تحت سیطره خود دارد بغداد و دمشق و بیروت و صنعا "،پس ما باید قدردان رهبر انقلابی خود باشیم .

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: خصوصا مجلس خبرگان که جایگاه حفظ و صیانت و تقویت رهبری معظم را برعهده دارد نباید آلوده به سیاست بازی شود عده ای که خط تفرقه و تخریب و تشتت و خط تضعیف مجلس خبرگان رهبری را دنبال می کردند حتی از این طریق دنبال تضعیف جایگاه رهبری بودند و می خواستند مجلس خبرگان را به میدان سیاسی و خط بازی و جناح بازی تبدیل کنند .

حجت الاسلام محمدی بیان کرد : رهبری در سال 85 فرموده بودند: که این مجلس جای  مسائل سیاسی و خطی و جناحی و دسته بازی ها و گروه بازی ها نیست این مجلس بالاتر از این حرفهاست.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.