1393-12-29 06:58
1203
0
12170
با صدور احکامی توسط مدیرکل میراث فرهنگی گلستان؛

مشاورین حوزه صنایع‌دستی، گردشگری و امور نمایندگی‌های شرق استان منصوب شدند

با صدور احکامی توسط مدیرکل میراث فرهنگی گلستان مشاورین حوزه صنایع‌دستی، گردشگری و امور نمایندگی‌های شرق استان منصوب شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ابراهیم کریمی در این احکام قدرت شاکری، مدیر اداره شهرستان گنبدکاووس را طی حکمی با حفظ سمت به‌عنوان مشاور مدیرکل در امور نمایندگی‌های شرق استان گلستان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ضمن آرزوی توفیق روزافزون نظر به داشتن سوابق مؤثر به دلیل ضرورت امر جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان مشاور این‌جانب در امور نمایندگی‌های شرق استان منصوب می‌نمایم.

شایسته است با برنامه‌ریزی‌های مناسب و با اتکال به خداوند سبحان و در نظر گرفتن صرفه و صلاح اداره کل نسبت به ارتقاء عملکرد نمایندگی‌های شرق استان با توجه به ظرفیت‌های موجود اهتمام لازم را به عمل‌آورده موفق و مؤید باشید.

کریمی همچنین انوشیروان گرایلی را به‌عنوان مشاور مدیرکل در حوزه صنایع‌دستی و محمد اسماعیل عسگری را به‌عنوان مشاور مدیرکل در حوزه گردشگری همچون گذشته در این سمت گماشت.

گفتنی است همزمان با این انتصاب ها رضا سبحانی عضو شورای شهر گالیکش نیز به‌عنوان مشاور اجرایی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان منصوب‌شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.