1403-07-17 08:53
45
0
91677
گلستان شما؛

ماجرای تعطیلی سینمای آزادشهر چیست؟

عدم استقبال مردم آزادشهر باعث تعطیلی سینما این شهر شد و برای راه‌اندازی مجدد این سینما در حال حاضر قرارداد در کش و قوس واحد حقوقی حوزه هنری کشور و شهرداری آزادشهر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در فضای مجازی برخی از فعالان رسانه‌ای به موضوع تعطیلی سینمای آزادشهر گلایه‌ای داشتند و پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که علت تعطیلی سینما عدم استقبال مردم آزادشهر از سینما بوده که باعث شده شرکت سینمایی بهمن سبز متولی مدیریت سینماهای دولتی از اداره سینمای شهر آزادشهر انصراف دهد.

پس از این ماجرا حوزه هنری به دنبال جذب سرمایه‌گذار بود و تلاش کرد که تنها سینمای آزادشهر به تعطیلی کشیده نشود.

این پیگیری‌ها باعث شده که شهرداری آزادشهر برای اداره سینمای شهر آزادشهر وارد عمل شد و در حال حاضر به دلیل برخی مسائل و اختلاف نظرات اعضای شورای شهر و شهرداری با موسسه بهمن سبز این قرارداد در حال سیر مراحل خود است.

گیر ماجرا در انعقاد این قرارداد آنجا است که برخی از اعضای شورای شهر تمایل دارند که یک روز رایگان سینما در اختیار شهرداری قرار گیرد و لذا این قرارداد در مرحله بازنگری قرار گرفته است.

امیدواریم پس از بازگشایی سینما مسئولان شهر زمینه آشتی مردم با سینمای شهر را فراهم کنند تا بار دیگر این مرکز فرهنگی هنری به تعطیلی کشیده نشود.

انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.