1402-02-19 10:47
1336
0
84892
گلستان شما؛

سرنوشت خدمه روزمزد بیمارستانی چه می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از هیئت امنای دانشگاه موافقت مشروط جذب‌ بیش از ۳۰۰ نیروی خدمه روزمزد مراکز درمانی را گرفتیم و منتظر موافق معاونت توسعه هستیم.

به گزارش گلستان ما، در سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان خدمه روزمزد بیمارستانی که فاقد بیمه و آینده روشن شعلی هستند از رئیس دولت سیزدهم استمداد طلبیدند که مشکل آن‌ها برطرف شود.

اما حال بعد از گذشته ۱۴ ماه از این سفر می‌گویند هنوز پاسخی از مسئولان دولت دریافت نکردند، این در حالی است که بیش از یک سال از سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به گلستان می‌گذرد و در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به استان قرار داریم و هنوز این خدمه روزمزد بیمارستانی چشم انتظار تدبیر رئیس جمهور و حل مشکلات خود هستند.

سعید گلفیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در این باره می‌گوید: بیش از ۳۰۰ نیروی خدمه روزمدز در مراکز درمانی استان فعالیت دارند.

گلفیروزی یادآور شد: با وجود اینکه جذب این تعداد نیرو پرداختی‌های حقوق ما را تا دو برابر افزایش می‌دهد ولی به صورت مشروط از هیئت امناء مصوبه گرفتیم تا نسبت به این مهم اقدام کنیم و از وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه نیز پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: درخواست ما از معاونت توسعه موافقت با این مسأله است، بخشی از این خدمه روزمزد در سال ۹۹ و در ایام کرونا وارد سیستم درمانی شدند و در حال حاضر کسی را جز خدا ندارند و بیش از ۹۰ درصد آن‌ها نیروی خدماتی هستند.

این مقام مسئول ابراز داشت: ما هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای این افراد انجام دادیم و انتظار داریم افرادی که در سطح ملی تأثیرگذار هستند و حتی رسانه‌ها به این مسأله ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.