1400-02-27 12:07
2566
5
74627
پیام مردمی به گلستان ما؛

شهرستان گمیشان را دریابید

برای جاده گمیشان، مسیری که در سیل خسارت دیده و اعتبار اخذ شده چرا به صورت کامل اجرا نشده، پس اعتبار این پروژه کجاست؟ چرا نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان با اینکه با چشمان خود دیده که پروژه اجرا نشده ولی باز بر تایید اجرای پروژه دارد؟

به گزارش گلستان ما؛ شهروند خبرنگاری از شهرستان گلستان مطلبی را به این پایگاه خبری ارسال کرده و خواستار انعکاس و پیگیری مسئولان شده است:

 لطفا شهرستان گمیشان را دریابید دریابید. سال گذشته در فصل پاییز جاده بین مزارع سولی تپه در شمال محله قارقی سیمین شهر به دلیل خسارت در سیل اخیر قرار بود که گراویل ریزی شود و به این منظور ماشین آلات مستقر پیمانکار نسبت به گریدر زدن مسیر نمود که در آن زمان برای مسیر ۳ کیلومتری ۱۰ کامیون گراویل ریزی شد و ماشین آلات را جمع کردند و رفتند .

همان مواقع نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازدید آمده و اعلام بر اتمام اجرای کل مسیر یعنی گراویل ریزی نمودند که با حضور کشاورزان و اعتراض آنها مبنی بر عدم اجرای کامل تعهد، نسبت به نمونه برداری خاک مسیر نمودند که تاکنون جوابی نیامده و علی رغم پیگیری حضوری از جهاد کشاورزی شهرستان نتیجه ای حاصل نشده و اعلام کردند که کل مسیر گراویل ریزی شده است و حتی موضوع به نماینده مجلس و فرماندارهم چندین بار انعکاس داده شد و نتیجه ای حاصل نگردید.

سوال اینجاست که برای مسیری که در سیل خسارت دیده و اعتبار اخذ شده چرا به صورت کامل اجرا نشده، پس اعتبار این پروژه کجاست؟ چرا نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان با اینکه با چشمان خود دیده که پروژه اجرا نشده ولی باز بر تایید اجرای پروژه دارد؟

خواهشمندیم رسیدگی کنید و این آخرین صدای است که ما می اییم از هیچ جا نتیجه نگرفتیم از هیچ جا. این خواسته کل مردم منطقه و کشاورزان هست حتی شورای شهر پیرو درخواست مردم مسئول جهاد کشاورزی شهرستان و کارشناسان مربوطه را چند جلسه آورده و اعلام کردند ولی باز هم نتیجه حاصل نشد رسیدگی و پیگیری نمایید.

این پایگاه خبری آمادگی دارد ضمن پیگیری ، جوابیه سازمان های مربوطه را در این سایت خبری درج نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.