1399-09-26 14:18
1652
5
72106
توضیحات تکمیلی در خصوص یک خبر :

پشت صحنه حواشی هلال احمر گلستان کیست ؟ / همیشه پای یک فرد در میان است !

به نظر می رسد جنگ قدرت در هلال احمر گلستان در این دستگاه مردم نهاد شکل گرفته و به نوعی این مدیر سابق با تیم بندی و دسته بندی مدیران و افراد به خودی و غیر خودی در ادوار مختلف عامل تشتت و حواشی این نهاد تا به امروز بوده است .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی انتشار خبری در خصوص حواشی انتصاباتی در هلال احمر گلستان برخی از افرادی که در این مطلب مورد خطاب قرار گرفته بودند ، توضیحاتی را ارائه کرده که وفق قانون مطبوعات ، این رسانه آنها را منتشر می کند .

1 ) مسئولان و مدیران هلال احمر گلستان معتقدند این سازمان یک نهاد مقدس مردم نهاد بر پایه اعتماد و دوستی و محبت به اقشار ضعیف و آسیب دیده بوده و وظیفه انسانی خود می دانند حین بحرانهایی نظیر سیل ، زلزله و آتش سوزی به کمک آسیب دیدگان بشتابند و به هیچ وجه دنبال حواشی نبوده و هر گونه انتصابات و جابجایی ها در این نهاد بر پایه سوابق کاری و توانمندی افراد است که بر اساس رزومه کاری آنها مشخص می شود.

2 ) در مطلب اخیر اشاره به دخالت مسئول دفتر استاندار و فشار بر مدیر کل هلال احمر استان جهت انتصاب یکی از اقوام این فرد شده بود که در گفت و گو با این مسئول وی آن را تکذیب کرد و بیان داشت هیچگاه برای چنین موضوعاتی ورود نکرده ام .

3) مشخص شد که نامه پیمانی شدن و بکارگیری ( ف – ک ) در زمان مدیریت مجتبی اکبری درسال 94 پیگیری شده و در زمان دکتر هروی نیز نامه پیمانی شدنش به هلال احمر گلستان ابلاغ شد اما دکتر هروی نامه را در کارتابل نگه داشت و از ارتقا این فرد جلوگیری کرد .

4 ) به نظر می رسد جنگ قدرت در هلال احمر گلستان از زمان مدیریت سابق در این دستگاه مردم نهاد شکل گرفته و به نوعی این مدیر با تیم بندی و دسته بندی مدیران و افراد به خودی و غیر خودی در ادوار مختلف عامل تشتت و حواشی این نهاد تا به امروز بوده است .

5 ) در واقع همه بررسی ها نشان می دهد که همیشه عامل حواشی هلال احمر استان گلستان اقای م – ا بوده که خارج از مرزهای استان با اجاره کردن معدودی خبرنگار نما علیه هلال احمر گلستان ونیروهای تلاشگر آن حاشیه سازی می کند و همیشه پای این فرد در میان است ، عمیقا باور داریم که این گروه در ادارات استان و برخی نهادها عضو گیری داشته و تبدیل به یک باند خطرناک شده اند باندی که از دخانیات گرفته تا یک پایگاه خبری در گالیکش و ه – ا بهشهر و اجاره چند خبرنگارنما و ... نفوذ کرده اند و یک مقام سابق اقتصادی در استانداری نیز متاسفانه از آنها حمایت می کند .

6 ) مدارک و مستندات زیادی از تخلفات ، بریز و بپاش ها و سوء استفاده از امکانات این نهاد مقدس توسط این افراد وجود دارد که در حال دسته بندی و ارجاع به مراجع مربوطه است ، این گروه حاشیه ساز برای هلال احمر گلستان به هیچ صراطی مستقیم نبوده و طی این سالها در کنار این نهاد مقدس برای خود برج و بارو و (فروشگاه ه) در گرگان پارس راه انداختند و در نهان با جواد امام و سیاسیون می نشینند .

7) متاسفانه این افراد نه تنها دلسوز استان نیستند بلکه به جهت حفظ منافع شخصی و سیاسی خویش منافع مردم استان را نابود می سازند ، نمونه آن تخریب دکتر آقا ملایی جوان موفق گرگانی است که عضو شورای عالی استانها هلال احمر شده ، جایگاهی که مازندران و اصفهان و استانهای مدعی ندارند ، حال این افراد موج تخریب ها را سمت وی نشانه رفته اند ، آیا این افراد دوستدار گرگان و گلستان هستند ؟

8) تنها دو داروخانه توسط هلال احمر در سطح کشور به صورت شبانه روزی کار می کند ، یکی گلستان و دیگری هرمزگان ، حتی تهران هلال احمر داروخانه شبانه روزی ندارد . از طرفی داروخانه هلال احمر داروهای خاص و مهم را برای بیماران اختصاص می دهد و عمده این افراد در ساعت 8 صبح تا 14 باید دارو خود را تهیه و به بیمه و درمان در ساعت اداری مراجعه کنند لذا وظیفه عمده داروخانه هلال احمر در این ساعت انجام می شود و از ساعت 12 شب تا صبح بیش از انگشتان یک دست هم تردد صورت نمی گیرد بماند که آن چند نفر هم دنبال استامینوفن و ترامادول و ... هستند ، همچنین باید خطر سرقت و زورگیری هم در ساعت خلوت شب را متصور شد که واقعا این هزینه ها برای اداره این داروخانه سنگین است ، لذا اجاره کردن یک قلم برای تخریب خدمات هلال احمر گلستان و بستن داروخانه شبانه روزی کار کثیفی است که توسط این گروه در حال انجام شدن است.

9) از جناب اقای همتی و مدیران عالی پایه هلال احمر تقاضامندیم که اسیر حواشی و فضاسازی های کاذب این گروه که با پول و نفوذ سیاسی در ارکان این نهاد نفوذ کرده اند ، نشوند و نگذارند این نهاد مقدس و مردم نهاد که بر پایه صلح و دوستی و محبت و عواطف به اسنانها شکل گرفته به محلی برای جولان منفعت طلبان و تامین حواشی اقتصادی آنها بشود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.