1399-08-01 08:46
3029
6
71159

خیابان پرحادثه روستای عطاآباد نیازمند توجه مسئولین است/ نصب سرعت گیر کمترین کار برای کاهش حوادث جبران ناپذیر

 ساکنین خیابان انقلاب روستای عطاآباد بخش مرکزی شهرستان آق قلا از سرعت خودروها و موتورسیکلت ها به علت عدم وجود سرعت گیر در این خیابان اعلام نارضایتی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، ساکنین خیابان انقلاب روستای عطاآباد بخش مرکزی شهرستان آق قلا از سرعت خودروها و موتورسیکلت ها که می تواند باعث ایجاد حوادث جبران ناپذیری در این خیابان به علت عدم وجود سرعت گیر شود، اعلام نارضایتی کردند.

یکی از اهالی این خیابان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خیابان انقلاب روستای عطاآباد آق قلا به مانند شاهراهی در این روستا است به طوری که این خیابان از طرفی به مسجد، حسینیه و از طرفی به سه نقطه روستا و از همه مهمتر به زمین های کشاورزی اتصال دارد.

وی افزود: در این خیابان شاهد حادثه زیادی هستیم و با پیگیری از دهیاری، شورای روستا و بخشداری بابت نصب سرعت گیر جواب قانع کننده ای دریافت نکردیم و تاکنون این امر محقق نشده است.

این فرد ادامه داد: ما اهالی این خیابان نسبت به سرعت بالای وسایل نقلیه اعتراض داریم و از مسئولین استانی و شهرستانی درخواست می کنیم کمترین کار که نصب چند سرعت گیر می باشد در این خیابان انجام شود.

گلستان ما؛ ضروری است در اسرع وقت و به منظور کاهش و بروز حوادث ناگوار و تلخ برای اهالی این روستا، مسئولین ذیربط اقدام به نصب سرعت گیر نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.