1399-06-03 14:20
2148
3
70051
یادداشت رسیده :

حامی بانوان شاغل در گلستان چه کسی است ؟

نقش خانم غیناقی مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان در این قضیه چیست ؟ نقش آقای چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری درباره این ماجرا چیست ؟

به گزارش گلستان ما ؛ سایت خبری تحلیلی گلستان فردا نوشت :

فراموش نکرده ایم که در همین دولت تدبیر و امید چقدر سنگ بکارگیری بانوان در امور اداری و ادارات استان به سینه زده شد و چقدر بهره برداری تبلیغاتی و انتخاباتی از این قضیه شد.

اما صرف استخدام و بکارگیری بانوان در یک اداره کافیست ؟

متولی نظارت و حمایت از این قشر که مورد طمع برخی از مدیران و کارکنان بوالهوس هستند با چه کسی است ؟

در یکی از ادارات استان به خانم شاغلی پیشنهاد مسئول دفتری می دهند در حالیکه او قبول نمی کند مورد غصب مدیر قرار می گیرد ، به این خانم تذکر کتبی می دهند و رفت و آمد و ارتباطاتش را در اداره محدود می کنند و می گویند از اتاقت بیرون نرو .

اخیرا هم گفتند سر کار نیا و باز به او گفتند که به کمیته انضباطی معرفی ات می کنیم .

واقعا جای تعجب دارد که وقتی این خانم با شوهر خود به سازمان مرکزی این اداره در تهران مراجعه می کند نتیجه ای نمی گیرد و این روزها دچار آسیب های روحی و روانی شده و تا آستانه اقدامی جبران ناپذیر هم پیش رفته است .

بدتر اینکه می گوید در این کشور نمی تواند به عنوان یک خانم حقش را بگیرد و به هر دری می زند نتیجه ای نمی گیرد.

براستی چه کسی باید از این خانم و امثال او که در ادارات ما کم هم نیستند حمایت کنند ؟

نقش خانم غیناقی مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان در این قضیه چیست ؟ نقش آقای چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری درباره این ماجرا چیست ؟

آیا تخلف فقط اختلاس و دزدی و گرفتن رشوه است ، آیا چنین چیزهایی چون در عالم پنهان شکل می گیرد نباید به عنوان تخلف مدیر محسوب شوند ، هر چند کارکنان اداره مذکور به این موضوع و چنین مواردی عالم شده اند .

آیا خانم غیناقی و آقای چراغعلی نباید ورود کنند و با این خانم صحبت کنند که داستان چیست و از او دلجویی کنند تا شاید از آسیب روحی و آلام درونی وی کاسته شود ؟

آیا نباید در صورت درستی ادعای این خانم با چنین مدیری برخورد جدی شود تا دیگر هیچ مدیری یا کارمندی به خود اجازه چنین جسارتی را بدهد ؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.