1399-04-16 08:23
1372
0
69287
استاندار خبر داد:

پرداخت 2300 میلیارد تومان مطالبات کلزاکاران و گندمکاران گلستانی

استاندار گلستان از پرداخت 2300 میلیارد تومان مطالبات کلزاکاران و گندمکاران استان گلستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان صبح امروز در دیدار با فرمانداران استان اظهار کرد: دولت در جهت حمایت از کشاورزان تلاش زیادی دارد.

حق شناس افزود : علی رغم تمام مشکلات مالی تا کنون ۲۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران استان پرداخت شده و این رقم فارغ از حمایت های صورت گرفته از دیگر کشاورزان است.

وی تصریح کرد: اگرچه در سال ۹۸ گلستان بحران عظیمی همچون سیل را پشت سر گذاشت اما همه موفق شدیم تمام مطالبات کارکنان دولت را پرداخت کنیم.

 استاندار گلستان افزود: در بحران کرونا میزان اعتباراتی دریافتی گلستان به نسبت جمعیت از تمامی استان های همجوار بیشتر بود و ما موفق شدیم علاوه بر تجهیزات , مطالبات کادر درمانی را بطور کامل پرداخت کنیم.

حق شناس یادآور شد: تلاش داریم در سالجاری با همراهی دستگاه های اجرایی استان ۳۳ هزار شغل در استان ایجاد کنیم و خوشبختانه نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول سال جاری به ۹.۸ رسیده و یک رقمی شده است.

این مقام ارشد دولت تدبیر و امید با اشاره به بنیان‌های قدرتمند اقتصاد ایران خاطرنشان کرد: پیش بینی های بین المللی حاکی از آن است که اقتصاد ایران در سال آینده رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.