1399-01-23 13:39
3561
1
68129
سهیل را در یابید !

جوان 160 کیلویی گلستانی سرگردان یک سی تی اسکن

چوان 160 کیلویی گلستانی که از یک ماه پیش دچار ضربه سر شده حالا سرگردان یک سی تی اسکن شده و شرایط برای این کار در استان فراهم نشده است .

به گزارش گلستان ما ؛ سهیل دلالی نژاد، جوان 37 ساله ای که اواخر اسفند ماه براثر حادثه ای دچار ضربه به سر می شود.

به دلیل اوج شیوع کرونا در آن زمان، بستری وی در بیمارستان مورد تایید قرار نگرفت و چندین پزشک متخصص مغز و اعصاب بر بالین وی در منزل، حاضر شدند که انجام سی تی اسکن را برای شروع درمان تجویز کردند.

به همین دلیل، سهیل دلالی نژاد در 11 فروردین ماه به بیمارستان 5 آذر گرگان مراجعه و بستری می شود.

اکنون 10 روز است که سهیل دلالی نژاد در بیمارستان بستری و با توجه به وضعیت جسمی (وزن 160 کیلوگرم) تاکنون شرایط انجام سی تی اسکن برای وی در استان فراهم نشده  و همین امر باعث فشار عصبی و ابتلای وی به "قند عصبی" و "لکنت زبان" گشته است.  

با توجه به ابلاغیه دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت به مراکز تصویربرداری( 1395/5/30) مبنی بر الزام آنان به پذیرش بیماران سنگین وزن و رعایت تعرفه مصوب، انتظار می رفت شرایط سی تی اسکن از سهیل دلالی نژاد در طی 10 روز گذشته فراهم می گشت.

همچنین در صورت عدم امکان سی تی اسکن برای سهیل دلالی نژاد در استان، دانشگاه علوم پزشکی گلستان می بایست وی را به نزدیک ترین استان که مجهز به دستگاه سی تی اسکن برای افراد سنگین وزن می باشد، اعزام می کرد.

انتظار می رود؛ دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با توجه به بهبود وضعیت و کاهش بستری افراد مبتلا به کرونا در استان، تمهیدات لازم برای انجام سی تی اسکن "سهیل دلالی نژاد" را فراهم ساخته و مراحل درمانی وی را آغاز کند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.