1403-08-05 11:32
51
0
91875
رئیس‌کل دادگستری گلستان:

هیچ چالش امنیتی در گلستان نداریم

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: مردم گلستان حس امنیت دارند و با هیچ چالش امنیتی در استان گلستان روبه‌رو نیستیم و به بازدارندگی لازم دراین‌خصوص رسیدیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حیدر آسیابی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: رویکرد سازمان قضایی در سراسر کشور رویکرد صیانتی و حفاظتی از نیروهای مسلح بود و این مسئله باعث شد که در استان گلستان در اتفاقات سال ۱۴۰۱ کمترین مسائل امنیتی را شاهد باشیم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان ادامه داد: در اتفاقات مختلفی که در سطح استان گلستان رقم خورد در استان تلفاتی نداشتیم و خویشتن‌داری در تجمعات غیرقانونی قابل‌توجه بود و حمایت دستگاه قضایی از ضابطان قضایی باعث شد که شاهد کمترین تنش در استان باشیم.

آسیابی بیان کرد: مردم گلستان حس امنیت دارند و با هیچ چالش امنیتی در استان گلستان روبه‌رو نیستیم و به بازدارندگی لازم دراین‌خصوص رسیدیم.

وی یادآور شد: شان نیروهای مسلح باید موردتوجه قرار گیرد و حقوق شهروندی و تعامل بین دو این مؤلفه باید رقم بخورد و در استان کمترین پرونده را در این حوزه شاهد هستیم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان ابراز داشت: از نیروهای مسلح استان گلستان فرمانده سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و سایر نیروهای مسلح که یارویاور ما در دستگاه قضایی بودند قدردانی می‌کنیم و تدبیر سازمان قضایی نیروهای مسلح باعث شد که تنشی در نیروهای مسلح در فرماندهان انتظامی و نظامی در استان شاهد نباشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.