1403-07-01 09:28
104
0
91474
یادداشت؛

محصولات اسرائیلی بمب هستند

احمد ملاشاهی کارشناس رسانه در یادداشتی نوشت: اکنون بهترین زمان برای تقویت پویش جهانی تحریم محصولات اسرائیلی است که اقتصاد ترور و تروریسم اقتصادی را در پیش گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، انفجار پیجرهای همراه شهروندان لبنانی یک ترور جمعی بود ترور با کالای اسرائیلی. معلوم نیست اسرائیلی‌ها تاکنون با کالاها و محصولات خود چه ترورهایی را انجام دادند.

بزرگترین درس این ترور جمعی نخریدن محصولات اسرائیلی است، نه فقط از اسرائیل از هر شرکتی که به نحوی طرف قرارداد اسرائیل است یا احتمالا با اسراییل قراداد بسته است.

تحریم محصولات اسرائیلی اگر دیروز فقط از طرف مخالفان اسرائیلی صورت می‌گرفت حالا باید همه دنیا نگران خرید کالاهای شرکت‌های مرتبط اسرائیلی باشند. چون این محصولات براساس پروتکل‌های صهیونیزم تولید می‌شود پروتکل‌هایی که همه مردم #دنیا را برده خود و یهود را قوم برتر می‌داند.

به جز کالاهای الکترونیکی حتی محصولات کشاورزی و غذایی اسرائیل را باید بمب دانست بمب‌های بیولوژیکی که بصورت بیماری‌های لاعلاج خودنمایی کرده است. باید مردم جهان را از خطر محصولاتی که سلاح قومی است که خود را برتر می‌داند، آگاه کرد.

الان بهترین زمان برای تقویت پویش جهانی تحریم محصولات اسرائیلی است پیامد بزرگ فرکانس جنایت، تحریم اسرایبل و حامیان آن است که اقتصاد ترور و تروریسم اقتصادی را در پیش گرفتند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.